کد خبر: ۳۷۰۱۶۴
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۵ 31 January 2017
به گزارش تابناک یزد، زنگ انقلاب همزمان با سراسر کشور در مدارس سراسر استان یزد و با حضور مسئولان و دانش‌آموزان به صدا در آمد.

 مراسم نواختن زنگ انقلاب اسلامی ایران، صبح امروز و همزمان با سراسر کشور در مدارس استان یزد برگزار شد.

در این مراسم که با حضور مسئولان و دانش‌آموزان برگزار شد، ابتدا قرائت قرآن کریم و ترجمه آن توسط دانش‌آموزان هر یک از مدارس انجام شد.

پس از این مراسم، سرود جمهوری اسلامی ایران قرائت شد و دانش‌آموزان و مسئولان حاضر به احترام سرود قیام کردند و یک صدا این سرود را زمزمه کردند، در برخی از مدارس استان، سرود به صروت کامل توسط دانش‌آموزان اجرا شد.

در مرکز استان یزد این مراسم در مدرسه پسرانه امام حسین(ع) توسط سیدمحمد میرمحمدی استاندار یزد و با حضور جمعی از مسئولان ارشد یزد برگزار شد.

در مراکز شهرستان‌ها هم به صورت نمادین مراسم نواختن زنگ انقلاب با حضور فرمانداران شهرستان‌های مختلف برگزار شد.

همچنین مراسم استقبال نمادین از حضرت امام خمینی(ره) همزمان با 12 فروردین سالروز ورود افتخار آمیز آن حضرت به میهن اسلامی ایران در فرودگاه شهید صدوقی(ره) برگزار شد.

در این مراسم، ابتدا دانش آموزان برخی از مدارس استان یزد سرود جمهوری اسلامی ایران و همچنین سرودهای انقلابی را اجرا کردند و حال و هوای ویژه ای به این مراسم بخشیدند.

پس از اجرای سرود، دختران دانش آموز یزد، با حضور در محل استقرار هواپیما، پرچم های جمهوری اسلامی ایران را به اهتزاز درآوردند.

در ادامه این مراسم که با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد، فرماندهان سپاه الغدیر استان و جمعی از مردم و خبرنگاران حضور داشتند.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار