کد خبر: ۴۵۸۲۱۱
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۶ 12 July 2017

به گزارش «تابناک یزد»؛مسئول جهادسازندگی بسیج دانشجویی استان  گفت: یکصد نفر ازدانشجویان دختر و پسر مراکز آموزش عالی شهرستان میبد درقالب اردوی جهادی ،صبح امروز با  2 دستگاه اتوبوس به منطقه آسفیچ شهرستان بهاباد اعزام شدند .

علی پورمیرزایی افزود: این دانشجویان در 6کارگره اقتصاد مقاومتی ،اشتغال آفرینی ،فرهنگی ،عمرانی ،آموزش فنی و حرفه ایی و بهداشت وسلامت به مدت 10 روز به مردم این منطقه خدمات ارائه می کنند.

وی در حاشیه اعزام اردوی جهادی میبد با بیان اینکه این نخستین اردوی اعزامی جهادی دانشجویی است  گفت:درمجموع 30 گروه جهادی دراستان یزد، درتابستان امسال درقالب 700 نفر به مناطق محروم استان و گاها خارج ازاستان اعزام می شوند.

پور میرزایی اردوهای جهادی گام موثری برای دانشجویان در آشنایی با محرومیت مناطق دانست و افزود:دانشجویان آینده سازان مملکت اند و در این اردوها با مطالبه گری ازمسئولین درحل مشکلات مردم مناطق محروم می توانند در مسیر توسعه مناطق محروم و ارائه خدمات مطلوب و کارآرفینی ایفای نقش کنند .

 وی  اشاره کرد :امسال تلاش ما این بوده است که علاوه بر افزایش کمی اردوها به بعد کیفی هم توجه کنیم تا دانشجویان دربازگشت ازمناطق طرح ها و ایدهایی که با لمس مشکلات منطقه داشته اند عملی کنیم .

فرمانده قرارگاه جهادی اعلم الهدی بسیج میبد گفت : مجموعا از دانشجویان مراکز دانشگاهی میبد یکصد نفر از خواهران و برادارن دانشجو در این اردو شرکت دارند .

مصطفی گل محمدی افزود:دانشجویان همزمان با اجرای برنامه های این اردو ،به نوعی با درد و مشکلات مردم این منطقه آشنا میزشوند تا بتوانند رسالت جهادی و انقلابی خود را درحوزه دانشجویی و بعدا درسطح جامعه و مدیریت که درآینده در کشور خواهند داشت تجربه کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار