محمدرضا دهقانی فیروزآبادی به عنوان نخستين دانشجوی دكترای بازاريابی دانشگاه يزد بعد از دفاع از پایان نامه خود و کسب حداکثر نمره؛ دانش‌آموخته این رشته شد.
کد خبر: ۶۲۳۷۱۸
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۵ 26 June 2018

«محمدرضا دهقانی فيروزآبادی» دانشجوی دوره دکترای رشته مديريت بازرگاني دانشگاه يزد، گرايش بازاريابی با دفاع از پایان‌نامه دکترای خود با موضوع «بررسی عوامل اجتماعی فرهنگی برخورداری برندهای ایرانی از عناصر مقوم میراث برند» موفق به كسب حداكثر نمره، شده و شرايط احراز مدرک دكترای اين رشته را به خود اختصاص داد.

پایان‌نامه این دانشجوی دکترا كه در پي بررسي و شناخت علل اجتماعي – فرهنگي ناپايداري برندهاي ايراني است، با ارائه مفهوم جديدي با عنوان «عناصر مقوم ميراث برند» الگويي بومي و متناسب با جامعه ايران را ارائه کرده است.

این دانشجو در ادامه پایان نامه خود افزود: نتایج اين تحقیق نیز حاکی از آن است که عناصر مقوم میراث برند در برندهای ایرانی مورد مطالعه، تحت تاثیر چرخه ثبات- عدم ثبات در جامعه ایران قرار گرفته و تغییرات قابل توجهی در آنها رخ داده به گونه اي كه زمينه ناپايداري برندها و عدم برخورداري آنها از مزيت ميراث برند را فراهم آورده است.

دكتر سعيد سعيدا اردكاني استاد دانشكده اقتصاد، مديريت و حسابداري دانشگاه يزد به عنوان استاد راهنما و دكتر سيد محمد طباطبايي نسب و سيد مهدي الحسيني المدرسي مشاور اين پایان‌نامه و دكتر مسعود حاجی زاده میمندی و دکتر محمود نادري از استادان دانشگاه يزد و دكتر حميدي زاده استاد دانشگاه شهيد بهشتي به عنوان داوران این پایان‌نامه بودند.

گفتی است؛ پذيرش نخستين گروه دكتراي بازاريابي در دانشگاه يزد از بهمن ۱۳۹۲ آغاز شده و دانشكده اقتصاد مديريت و حسابداري دانشگاه يزد هم اكنون در رشته‌هاي مديريت بازرگاني، مديريت صنعتي، مالي و علوم اقتصادي به پذيرش و تربيت دانشجويان دكترا مشغول است .

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار