استاندار یزد:
استاندار یزد با تأکید بر ضرورت صداقت مسئولین در برابر مردم، گفت: بدون شک این مهم نقش تأثیرگذاری در افزایش اعتماد عمومی دارد.
کد خبر: ۶۴۶۴۹۹
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۲ 23 August 2018

محمود زمانی‌قمی در جلسه شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان یزد با اشاره به ضرورت توجه هر چه بیشتر به موزه‌آرایی مرکز نشر آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، گفت: در حال حاضر بیش از هر زمان دیگر نیاز است تا الگو‌های دفاع مقدس به نسل جوان منتقل شود.

وی افزود: خوشبختانه در مجموعه موزه دفاع مقدس استان یزد زبان هنر و شیوه‌های بدیع به کار گرفته شده است که ما همیشه نگران این موضوع بودیم که خوشبختانه با استفاده از زبان هنر فطرت بشر به سمت قبول این آثار تکرار نشدنی در طول تاریخ کشیده شده است.

استاندار یزد با تأکید بر ضرورت روشنایی محیط بیرونی موزه دفاع مقدس استان یزد، اظهار داشت: واقعیت این است که علاوه بر فضای درونی این موزه، فضای داخلی نیز از اهمیت ویژه‌ای برخورداراست؛ لذا اگر در فضای درونی به محتوا توجه ویژه‌ای صورت گیرد، بیش از بیش به اقدامات و همکاری‌های مؤثر منجر می‌شود.

زمانی‌قمی تصریح کرد: در آستانه دو عید بزرگ قربان و غدیر خم قرار گرفته‌ایم که در حقیقت در آن زمان آن چیزی که فطرت انسان‌ها و نیاز واقعی جامعه بود، خداوند ابلاغ نمود؛ اما متأسفانه آن حادثه با دخالت عناصر ریاست‌طلب و دنیاطلب به مسیر بی‌راهه کشیده شد.

این مقام مسئول بابیان اینکه در حال حاضر در صحنه جهانی اداره جوامع بشری، ظلم کردن قاعده شده است، عنوان کرد: در واقع در سال جاری همه بایستی هفته دفاع مقدس را باشکوه برگزار کنیم؛ چراکه در برابر کسانی که این انقلاب و نحوه اداره جامعه را با جمهوری اسلامی نمی‌پسندند، بایستی اهتمام ویژه‌ای صورت گیرد تا در راستای دفاع منطقی در برابر تمام داشته‌های انقلاب اقدامات مؤثری صورت گیرد.

وی با اشاره به اینکه از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی ملت جمهوری اسلامی به فراخوان‌های متعدد دشمن پشت کرده‌اند، تأکید کرد: درواقع دشمن در این راستا از هیچ تلاشی فروگذار نکرده است؛ اما ملت همیشه هوشیار جمهوری اسلامی ایران همواره نقشه‌های آن‌ها سرکوب کرده‌ و هیچ واکنشی در برابر این فراخوان‌ها انجام نداده‌ است.

استاندار یزد با تأکید بر اینکه در حال حاضر وظیفه مسئولین این است که با مردم صادق باشند، خاطرنشان کرد: مردم همان مردمی هستند که درگذشته تاکنون پای انقلاب ایستاده‌اند؛ لذا ضرورت دارد در راستای اعتمادسازی مردم اهتمام ویژه‌ای صورت گیرد تا این انقلاب همواره حفظ گردد.

زمانی‌قمی بیان داشت: درواقع مردم با کمبود و سختی سر سازگاری دارند؛ اما با تبعیض و عدم صداقت نمی‌توانند سازگاری داشته باشند؛ همچنین امسال از اهمیت خاصی برخوردار است و هر فرصت آن بایستی مغتنم شمرده شود تا سال تاریخی برای جمهوری اسلامی ایران مبدل شود.

وی در پایان با بیان اینکه در آینده‌ای نزدیک دشمن در برابر اراده و ظرفیت‌های انقلاب تسلیم می‌شود، اذعان کرد: چتر بقای نهضت جمهوری اسلامی بایستی دارای ویژگی‌های چتر تأسیس باشد؛ چراکه در حال حاضر همگان بایستی در زیر چتر بقای جمهوری اسلامی قرار گیرند و از ظرفیت‌های آن‌ها در این راستا بهره جست.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار