مدیر کل تامین اجتماعی استان یزد با اشاره به پرداخت بیمه بیکاری به دو هزار 400 نفر در استان گفت: این رقم نسبت به مدت مشابه در دو سال گذشته پنج درصد کاهش داشته که نشان دهنده رونق کارگاه ها در دولت تدبیر و امید است.
کد خبر: ۸۳۹۴۴
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۳ 27 August 2015
به گزارش تابناک یزد، محمد صابری در آیین معارفه رییس شعبه تامین اجتماعی خاتم اظهار کرد: افزون بر 78 درصد از مردم استان یزد (حدود 800 هزار نفر) زیر پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند.
وی با بیان اینکه 195 هزار نفر بیمه شده اجباری در کارگاه ها شاغل هستند، افزود: استان یزد 80 هزار نفر نیز بیمه شده خاص از جمله قالیبافان، هنرمندان و کارگران دارد.
مدیرکل تامین اجتماعی استان همچنین تعداد بازنشستگان این استان را 47 هزار و 200 نفر اعلام کرد و ادامه داد: این تعداد بیمه شده و اعضای خانواده شان شامل 112 هزار نفر هستند.
به گفته صابری برای 800 هزار نفر بیمه شده این سازمان در سال گذشته افزون بر 910 میلیارد تومان هزینه شده است.
وی افزود: در هر ماه از سال جاری به طور متوسط رقمی معادل 46 میلیارد تومان به مستمری بگیران پرداخت می شود.
این مسوول از ارائه خدمات غیرحضوری سازمان تامین اجتماعی در تمام نقاط استان خبر داد و اظهار کرد: دارندگان فیش های پرداخت مشاغل آزاد و رانندگان و غیره می توانند با دریافت رمز به صورت غیر حضوری اقدام به پرداخت بیمه خود کنند.
وی ادامه داد: در بخش درمان نیز سعی شده است تا ارائه خدمات به نحو مطلوبی انجام پذیرد.
فرماندار خاتم نیز در این نشست با ابراز رضایت از عملکرد سازمان تامین اجتماعی در این شهرستان، احداث و راه اندازی درمانگاه تامین اجتماعی در شهرهای هرات و مروست را خواستار شد.
محمد زاده رحمانی افزود: خاتم از شهرستان های رو به رشد و در حال توسعه استان است که نرخ رشد جمعیت در آن بالا است.
وی ادامه داد: ایجاد کارگاه های جدید نیز باعث افزایش بیمه شدگان تامین اجتماعی در بخش های مرکزی و مروست می شود، از این رو زیبنده نیست که بیمه شدگان تامین اجتماعی نتوانند از خدمات درمانی این سازمان در شهرهای خود استفاده کنند.
به گزارش ایرنا، در این آیین، عبدالسعید هراتی زاده به عنوان رییس جدید شعبه تامین اجتماعی خاتم معرفی شد.
حسین کارگریان رییس سابق تامین اجتماعی خاتم در پایان سال گذشته بازنشسته شد و این شعبه با سرپرست اداره می شد
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار