کد خبر: ۹۲۳۷۶
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۷ 11 September 2015
به گزارش تابناک یزد، محمد سلیمانی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به برخی فضاسازی‌ها و هجمه‌ها به شورای نگهبان توسط بعضی از جریانات سیاسی گفت: تجربه نشان داده کسانی که در دوران پس از پیروزی انقلاب علیه شورای نگهبان موضع گرفتند و اقداماتی را صورت داده‌اند در ردیف قانون شکنان اصلی قرار گرفتند از بنی‌صدر گرفته تا افراد دیگر.

وی افزود: اکثر کسانی که علیه شورای نگهبان وارد میدان شده‌اند و این شورا را تخریب کرده‌اند در دوران رهبری امام(ره) مورد عتاب ایشان قرار گرفتند و برخی از این افراد به دنبال همین قانون‌شکنی‌های امروزه از نظام جدا شده و در اروپا و آمریکا به سر می‌برند.
عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس اظهار داشت: من به کسانی که شورای نگهبان را زیر سوال برده و قانون‌شکنی می‌کنند توصیه می‌کنم که این سرنوشت را پیش روی خود ببیند که از نظام و انقلاب فاصله گرفته و در ردیف خارج نشین‌ها خواهند بود. موضع گرفتن در مقابل شورای نگهبان یعنی موضع‌گیری علیه قانون اساسی، نظام، اراده ملت و خواست شهدا.سلیمانی خاطر نشان کرد: کسانی که در مقابل شورای نگهبان موضع می‌گیرند باید به قانون گردن نهند قانون نباید فقط از حنجره‌ها بیرون بیاید که ما قانون‌مداریم باید در عمل نشان داده شود که پایبندی به قانون وجود دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار