امام جمعه یزد گفت: مسلمانان باید با درک شرایط جهان اسلام و منطقه مواظب توطئه های استکبار باشند.
کد خبر: ۱۰۰۱۰۶
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۷ 24 September 2015

به گزارش تابناک یزد،آیت الله محمدرضا ناصری صبح امروز پنجشنبه در خطبه های نماز عید سعید قربان در مسجد حظیره یزد در سخنان خود با اشاره به امانت های الهی که در اختیار انسان قرار می گیرد، تصریح کرد: مسئولیت های دولتی و کرسی های مجلس از مصادیق این امانت هاست که باید به اهلش واگذار شود. 

وی در این خصوص افزود که نباید به بهانه طرفداری از گروه یا جناح سیاسی، این انتخاب مهم را نادیده گرفت. 

امام جمعه یزد در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر این نکته که دشمنان بدنبال اختلاف در بین امت اسلام و دنبال کردن اهداف خود هستند، بیان داشت: داشتن بصیرت و هوشیاری در برابر توطئه های دشمنان از ضروریات است.

وی به اهمیت تعلیم و تربیت بخاطر بازگشایی مدارس و دانشگاه های اشاره و به لزوم توجه جدی به تربیت دینی نسل جوان بر اساس سفارشات مکتب و ارزش های الهی تاکید کرد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد اظهار داشت: مسئولان و مدیران مدارس باید با برنامه ریزی و جدیت در راستای تربیت دینی نسل جوان و مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان اقدام کنند.

وی همچنین با تبریک عید سعید قربان به مسئله بندگی خدا و اخلاص در کارها تاکید کرد که راه عزت و سعادت در گرو عبودیت ذات اقدس ربوبی است.

به گزارش خبرآنلاین،آیت ا... ناصری پس از مراسم بر مزار آیت ا... شهید صدوقی و مرحوم محمد علی صدوقی امام جمعه فقید یزد حاضر شد و ضمن ادای احترام و اهدای گل، برای مغفرت آنان فاتحه قرائت کرد.

حجت الاسلام و المسلمین معزالدینی امام جمعه موقت یزد و حجت الاسلام محمد صدوقی، فرماندار یزد و جمعی از مسئولان در این آیین حضور داشتند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار