نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت: دنیا و مردم جهان نباید در برابر جنایات آل سعود سکوت کنند و به انان اجازه دهند که هر خیانتی را می خواهند انجام دهند.
کد خبر: ۱۰۴۵۸۸
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۶ 02 October 2015

به گزارش تابناک یزد،آیت الله محمدرضا ناصری در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر یزد ضمن تسلیت به خانواده های دغدار قربانیان حادثه منا افزود: در این حادثه، رو سیاهی برای آل سعود است که نظاره گر و مسوول بودند و در این زمینه کوتاهی کردند.

وی با بیان اینکه این اتفاق نشان از بی تدبیری حکام عربستان بود اظهار کرد: همچنین آنان در این واقعه ، به حجاج آب ندادند و با لب تشنه در منای عشق شهید شدند.
وی با بیان اینکه ال سعود جواب خدا در روز قیامت چه خواهد داد تصریح کرد: سازمان ملل چه سازمانی است و چه عدالتی است که ال سعودی مردم کشور یمن را به خاک و خون می کشد و این سازمان سکوت می کند.
نمانیده ولی فقیه در استان اضافه کرد: اگر دو قاچاقچی در کشور اعدام شد حقوق بشر و آمریکا صدای آنان در می آید همه در حادثه منا رسانه های دنیا چیزی ننوشتند و چشم روی همه مسائل بسته اند.
وی با اشاره به سخنان رهبری در جمع فرزندان نظامی ملت در نوشهر گفت: آل سعود به محض شنیدن سخنان اخیر رهبری موضع خود را تغییر داد و این به معنی اقتدار ولایت است و عزت ایران اسلامی را به رخ جهانیان کشید.
وی افزود: کشورهای دیگر هم پس از سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی در زمینه حادثه منا واکنش نشان دادند.
امام جمعه یزد در ادامه با اشاره به هفته نیروی انتظامی گفت: کار این عزیران بسیار سخت است و امنیتی که امروز در کشور حاکم است به دلیل تلاشهای بی وقفه شبانه روزی این نیرو است.
ناصری ادامه داد:دشمنان در فضای مجازی در راستای تحمیل فرهنگ غرب و از هم پاشیدن خانواده ها و دین ما هستند و جدا کردن مردم و جوانان از دین و ارزش ها از اهداف انان است.
وی اضافه کرد: تمام مسوولان باید در ارتباط با این فضاهای مجازی برنامه ریزی کنند .
امام جمعه یزد همچنین در زمینه روز آتش نشانی ، هجرت امام راحل به پاریس مطالبی را ارائه کرد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار