در پی شهادت نابغه قرآنی یزد:
سرانجام شهادت استاد حسن دانش قاری بین‌المللی قرآن که از طرف بعثه مقام معظم رهبری به مکه مکرمه اعزام شده و جزو مفقودین فاجعه منا بود نیز در زمره جانباختگان فاجعه منا قرار گرفت.
کد خبر: ۱۰۴۷۹۸
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۴ 03 October 2015

به گزارش تابناک یزد، به همین منظور اتحادیه موسسات قرآنی استان یزد بیانیه ای را صادر نمود که به شرح ذیل می باشد:

انا لله و انا الیه راجعون

بسم الله الرحمن الرحیم

حادثه اندوهبار عید قربان در سرزمین منا که در آن بسیاری از زائران حریم امن الهی و همچنین تعدادی از هموطنان عزیزمان از جمله نابغه قرآنی شهر و دیارمان استاد حاج حسن دانش جان خود را از دست دادند قلب تمامی مسلمین جهان و ملت شریفمان را به درد آورد.حج ابراهیمی امسال با بی کفایتی حکام نالایق حرمین شریفین تبدیل به یکی از تلخ‌ترین موسم‌های حج گشت و عید مسلمین به عزای امت اسلام تبدیل شد. حوادث غمبار در این موسم چه در کنار کعبه و چه حادثه دردناک منا نشان از بی‌برنامه‌گی و سهل‌انگاری در اداره امور حج دارد و باید که دولت عربستان مسئولیت این حوادث را به عهده بگیرد.

ما امت شهید پرور و حزب ا… ، جامعه قرآنی همیشه در صحنه استان یزد این مصیبت دردناک را به ساحت مقدس حضرت ولی عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف، ونائب برحقش حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی )وملت شریف ایران اسلامی و مخصوصا خانواده معظم جان‌باختگان و خانواده شهید حاج حسن دانش تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال علو درجات ، رحمت و مغفرت برای همه درگذشتگان این حادثه و برای مصدومان شفای عاجل را خواستاریم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار