نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت : نیروی انتظامی با تکیه بر ارزش ها و ولایتمداری از قوی ترین و کارآمد ترین نیروها در برقراری آرامش و امنیت جامعه است .
کد خبر: ۱۰۴۹۵۱
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۵ 03 October 2015

به گزارش تابناک یزد،آیت الله محمدرضا ناصری در صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی یزد افزود : پلیس باید با توکل بر خدا و تکیه بر ارزش ها وظایف خود را جدی انجام دهد .

وی با تبریک هفته نیروی انتظامی و تشکر از فعالیت های انجام گرفته در خصوص تحقق امنیت و آرامش در جامعه اظهار کرد : انجام ماموریت ها با همکاری مردم باید همواره مدنظر پلیس باشد .
امام جمعه یزد خاطرنشان کرد : فعالیت نیروی انتظامی از متنوع ترین و سخت ترین رسالت ها در راستای برقراری امنیت در ابعاد فرهنگی، اجتماعی و سیاسی جامعه است و باید همواره جدی گرفته شود .
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت : اقتداری که امروز کشور ما در منطقه و جهان دارد مدیون روحیه جانفشانی ، ایمان و ولایتمداری است .
ناصری یاد و خاطره جان باختگان منا را گرامیداشت و با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در ضرورت تکریم زائران ایرانی تصریح کرد: قدرت ایران اسلامی مدیون شهیدان والامقام انقلاب اسلامی و رهبری های مقام معظم رهبری است .
ناصری گفت: مقام معظم رهبری با سخنرانی کوبنده خویش علیه مستکبران جهان این موضوع را یادآور شدند که به هیج وجه توان مقابله با نظام ما را ندارند .
وی اظهار داشت: ملت قهرمان ایران با هوشیاری و ولایتمداری خود تمامی اهداف و توطئه های دشمنان را نقش بر آب خواهد کرد .
از 11 تا 17 مهرماه هفته نیروی انتظامی است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار