نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت: مسوولان با حرکت جهادی و به دور از سیاست زدگی و جناحی به مردم و کشور خدمت کنند.
کد خبر: ۱۰۹۴۹
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۹ 06 March 2015
امام جمعه یزد:بدون سیاست زدگی خدمت کنید
به گزارش تابناک یزد، آیت الله محمد رضا ناصری در خطبه های نمازجمعه شهر یزد افزود: تمامی افراد و گروه ها باید در خدمت به مردم، منویات مقام معظم رهبری را جامه عمل بپوشانند .

وی اضافه کرد: حرکت جهادی و تلاش مضاعف باید جزو اولویت مدیران در دستگاه های مختلف اجرایی باشد که تحقق آن موجب حل مسائل و توسعه درست کشور می شود.

امام جمعه یزد در ادامه به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص نقش و اهمیت اقتصاد مقاومتی اشاره و افزود: در اقتصاد مقاومتی تمامی نگاه ها باید به درون باشد .

ناصری گفت: در سایه اجرایی شدن اقتصاد مقاومتی ملت می تواند روی پای خود ایستاده و با قدرت و عظمت تمامی موانع و فشارها را پشت سر بگذارد .

وی به اهمیت فرهنگ در جامعه اسلامی و بخصوص فرهنگ مبانی دین و ارزش های الهی اشاره و از مردم و مسوولان خواست تا ارتقای فرهنگ دینی و معنوی را همیشه جدی بگیرند .

ناصری به تهدید نرم دشمنان انقلاب اسلامی اشاره و اظهار داشت: توجه به فرهنگ الهی و معنوی سدی در برابر توطئه های فرهنگی دنیای استکبار است .

به گزارش ایرنا، امام جمعه یزد در ادامه به هفته درختکاری و منابع طبیعی اشاره و از مردم خواست تا غرس نهال و حراست از فضاهای موجود را جدی بگیرند .

ناصری به حوادث برخی کشورهای اسلامی و فعالیت کروهک های تکفیری و داعش اشاره و آن را محصول سیاست های استکبار جهانی برای ضربه زدن به اسلام ذکر کرد .
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار