دیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان یزد گفت : افزایش ضریب اطمینان و پایداری شبکه توسط تیم های بهره برداری برای تامین برق مطمئن حسینیه ها و تکیه ها انجام شده و در این مرکز کنترل می شود.
کد خبر: ۱۱۲۵۷۶
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۴ - ۰۵:۴۰ 16 October 2015

به گزارش تابناک یزد،محمدرضا صحتی در دیدار حجت السلام سید محمدکاظم مدرسی ، امام جمعه محمدآباد یزد از شرکت توزیع برق افزود : وضعیت استمرار انرژی الکتریکی شبکه ها و بار استان در ماه محرم توسط مرکز دیسپاچینگ رصد می شود.

وی اظهار کرد : در بخش سامانه 121 پاسخگویی به مشترکان شهرستان های یزد ، زارچ و شاهدیه و مهریز بصورت متمرکز از سوی مرکز دیسپاچینگ انجام شده و مابقی شهرستان ها در آینده نزدیک به آن ملحق می شوند.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان ضبط مکالمه ، قابلیت کنترل تماس های ورودی و پاسخگویی هوشمند را از مزیت های افزوده شده به سامانه فوریت های برق دانست و اضافه کرد: یافتن محل دقیق تغذیه مشترکان و امکان اعلام هوشمند خاموشی به مشترکان تغذیه شده از یک فیدر میسر است.
صحتی یادآور شد: شهروندان یزدی در ایام عزاداری سالار شهیدان ، هرگونه قطع برق ، شکستگی پایه ها ،نقص در تامین روشنایی بلوارهای اصلی و کوچه ها را می توانند بصورت شبانه روزی با سامانه 121 مطرح کنند.
وی با تاکید بر فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص سیاست های اقتصاد مقاومتی خاطرنشان کرد: کارشناسان این شرکت با بومی سازی تجهیزات قدیمی و تلفیق آن با دانش های جدید و کمترین هزینه ممکن ، طرح اتوماسیون تجهیزات را با سرعت قابل قبول اجرایی و گسترش داده اند.
هم اکنون 587 هزار مشترک وجود دارد که 476 هزار مشترک آن یعنی 80 درصد مشترکان خانگی هستند و طول شبکه‎های توزیع برق استان یزد شامل 9 هزار و 755 کیلومتر شبکه فشار متوسط و هفت هزار و 446 کیلومتر شبکه فشار ضعیف است.
همزمان با آغاز ماه محرم در اغلب محلات شهر و استان یزد تکایا و حسینیه هایی برپا می شود از این رو یزد به عنوان حسینیه ایران معروف است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار