امام جمعه موقت میبد با اشاره به اعتماد نداشتن ملت ایران به دشمن گفت: همانطور که رهبر معظم انقلاب بیان کردند باید برای برداشته شدن همه تحریم ها طرف مقابل و آمریکاییها تعهد کتبی بدهند.
کد خبر: ۱۱۶۸۱۳
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۰ 23 October 2015

به گزارش تابناک یزد،حجت الاسلام محمد اعرافی در نماز جمعه این هفته شهر میبد با اشاره به نامه اخیر مقام معظم رهبری به رئیس جمهور درباره برجام گفت: رهبر عظیم الشان انقلاب در این نامه ابتدا از تلاش های تیم مذاکره کننده و نظرات مخالفان برجام تشکر کرده است.

وی افزود: توجه دادن مقام معظم رهبری به دشمنی دیرینه آمریکا و نقض عهدهای استکبار در مقابل ایران اسلامی و ملت ایران را سومین بند از نامه رهبر معظم انقلاب به ریئس جمهور کشورمان عنوان کرد و افزود: مقام معظم رهبری بارها دولت، ملت و مسئولان را به بصیرت و هوشمندی فراخوانده اند تا فریب دشمن را نخورند.
خطیب جمعه میبد با بیان اینکه آمریکا از ملت ایران کینه دیرینه دارد و نمی خواهد دست از دشمنی خود بردارد تصریح کرد: دولت، ملت و مسئولان باید چشمشان را باز کنند و در دام دشمنان نیافتند.
اعرافی با بیان اینکه طرف های مقابل قرار است در هشت سال آینده به هر بهانه ای وضع تحریم ها را تغییر دهند و به بهانه تروریست خواندن ایران و نقض حقوق بشر در ایران تحریم ها را دامن زنند افزود: ایران در مقابل این بهانه های واهی باید فعالیت های برجام را متوقف کند.
وی بر پرهیز از واردات بی رویه پس از برجام بویژه واردات کالاهای آمریکایی تاکید کرد و افزود: ما باید با تکیه بر اقتصاد مقاومتی و حمایت از صاحبان صنایع و تولیدات داخلی و پرهیز از تجملات به نقطه اوج نظام اسلامی برسیم و نامه رهبر معظم انقلاب اسلامی نقشه راه در این باره است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار