معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان یزد از برگزاری سه آزمون استخدامی اختصاصی معلولان و اختصاصی فرزندان شهداء و جانبازان ۷۰ درصد و بالاتر در نوبت صبح و عصر روز پنجشنبه و نیز استخدام در اداره کل ثبت اسناد و املاک استان یزد در صبح جمعه هفته جاری خبر داد.
کد خبر: ۱۱۶۹۷۱۵
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۴ 03 June 2024

به گزارش تابناک یزد، «جلال عرب خردمند» ضمن اعلام این خبر گفت: آزمون اختصاصی معلولان صبح روز پنجشنبه ۱۷ خرداد ماه با حضور ۲۰۸ نفر شامل ۹۶ مرد و ۱۱۲ زن در استان برگزار خواهد شد.

وی در خصوص برگزاری آزمون اختصاصی فرزندان شهداء و جانبازان ۷۰ درصد و بالاتر نیز گفت: این آزمون عصر روز پنجشنبه ۱۷ خرداد ماه با حضور ۱۱۱ نفر شامل ۵۱ مرد و ۶۰ نفر زن برگزار می‌شود.

عرب خردمند افزود: آزمون استخدامی اداره کل ثبت اسناد و املاک استان یزد نیز قرار است صبح روز جمعه ۱۸ خرداد ماه با حضور ۱۶۰نفر شامل ۷۵ نفر مرد و ۸۵ نفر زن برگزار شود.

به گفته نماینده سازمان امور اداری و استخدامی کشور در استان، همه آزمون‌های فوق از سوی سازمان جهاد دانشگاهی استان یزد برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: این آزمون‌ها زیر نظر سازمان امور اداری و استخدامی برگزار خواهد شد و در استان‌ها نظارت برآن توسط سازمان مدیریت و برنامه ریزی خواهد بود.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت یزد، عرب خردمند یادآور شد: از ابتدای سال جاری و در استان یزد دو آزمون ویژه استخدام در آموزش و پرورش شامل مشاغل کیفیت بخشی و نیز دبیری و هنر آموز و دو آزمون جهت استخدام در شرکت مادر تخصصی عمران شهر‌های جدید و بانک توسعه صادرات برگزار شده است.

برچسب ها: یزد
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار