مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان یزد از ارائه خدمات رایگان دندانپزشکی به روستاییان بخش چاهک به مناسبت شهدای خدمت و ۸۳ شهید امدادگر هلال احمر استان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۶۹۶۲۴
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۲۵ 02 June 2024

به گزارش تابناک یزد، «محمد عشقی» در این باره اظهار کرد: طرح چله خدمت به مناسبت گرامیداشت شهدای خدمت و ۸۳ شهید امدادگر جمعیت هلال احمر استان در بخش چاهک شهرستان خاتم اجرا شد.

وی با بیان اینکه قرار هست با یاد و خاطره ۸۳ شهید امدادگر، ۸۳ خدمت داوطلبانه در استان ارائه شود، بیان کرد: در طرح چله خدمت، خدمات رایگان دندانپزشکی از سوی پزشکان داوطلب هلال احمر استان به اهالی بخش چاهک با استقرار هفت یونیت ارائه شد.

عشقی افزود: در این طرح به بیش از ۱۰۰ نفر از اهالی بخش چاهک خدمات رایگان انجام شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان با ارزشمند خواندن حضور بدون چشم‌داشت مالی دندانپزشکان داوطلب در مناطق محروم، ادامه داد: ما به معرفی این اقدامات و همچنین فراهم کردن بستر اجرای آن نیاز داریم چرا که ارزش مادی این برنامه‌ها قابل مقایسه با ارزش معنوی آن نیست و در عین حال مطمئن هستیم که در سایر حوزه‌های فعالیت داوطلبانه نیز این مسیر ادامه پیدا می‌کند.

این مسئول گفت: همچنین در حاشیه برگزاری این طرح که در مرکز بهداشت چاهک انجام شد، مربیان آموزشی هلال احمر با برپایی دو چادر سلامت و آموزشی به شهروندان خدمات آموزش و امدادو کمک‌های اولیه ارائه دادند.

وی خاطرنشان کرد: قرار است این طرح چله خدمت و ارائه خدمات داوطلبانه در حوزه‌های مختلف تا برگزاری کنگره شهدای امدادگر هلال احمر استان که در شهریور برگزار می‌شود در مناطق محروم استان ادامه یابد.

این برنامه توسط معاونت داوطلبان جمعیت هلال احمر استان با همکاری ستاد فرمان اجرایی امام (ره)، مرکز بهداشت شهرستان خاتم و بخشداری چاهک انجام گرفت.

برچسب ها: یزد
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار