قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد از برگزاری راهپیمایی امسال 13 آبان در دو مسیر در شهر یزد خبر داد.
کد خبر: ۱۱۸۴۶۰
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۴ - ۰۰:۰۱ 27 October 2015

به گزارش تابناک یزد،سعید زارع در کمیته دانشجویی استکبارستیزی در دانشگاه آزاد یزد اظهار داشت: امسال راهپیمایی روز 13 آبان در شهر یزد در دو مسیر انجام می‌شود که مسیر اول، چهارراه بعثت (سیدمصطفی خمینی)، خیابان قیام و میدان امیرچخماق و مسیر دوم میدان آزادی (باغ ملی)، خیابان امام، میدان امیرچخماق است.

وی عنوان کرد: راهپیمایی امسال در روز 13 آبان از ساعت 8:30 آغاز می‌شود و تا ساعت 10:30 در میدان امیرچخماق یزد با اجرای برنامه‌های مختلف ادامه خواهد داشت.

زارع با بیان اینکه راهپیمایی‌های 13 آبان منحصر به جامعه دانش‌آموزی نیست، عنوان کرد: همه آحاد مردم به ویژه دانشجویان نیز لازم است در راهپیمایی 13 آبان و روز استکبارستیزی شرکت کنند.

وی خاطر نشان کرد: برای حضور گسترده مردم و برگزاری باشکوه‌تر مراسم راهپیمایی 13 آبان در یزد، لازم است حداکثر استفاده از حضور افراد اثرگذار، دانشجویان، اساتید و ... شود.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد تصریح کرد: یکی از اصلی‌ترین راهبردهای راهپیمایی امسال 13 آبان، اثبات اسکتبار آمریکا است که در این زمینه لازم است رسانه‌ها نیز مشارکت کرده و به تولید محتوا در این زمینه و ذکر خیانت‌های آمریکا با استفاده از اسناد و مدارک موجود بپردازند.

زارع همچنین بر لزوم استفاده حداکثری از ظرفیت جوانان در این مسیر تاکید کرد و افزود: باید از ظرفیت فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی نیز در این زمینه بهره گرفته شود.

وی با بیان اینکه امسال انتفاضه سوم مردم فلسطین، فاجعه منا، فعالیت و جنایات گروه‌های تکفیری، شرایط خاورمیانه و ... شرایط ویژه‌ای در منطقه ایجاد کرده است، عنوان کرد: همه این موارد سبب می‌شود که نیاز به حضور حداکثری مردم در راهپیمایی 13 آبان و حمایت رهبری و آرمان‌های انقلاب بیش از پیش احساس شود.

زارع همچنین با اشاره به همزمانی دهه استکبارستیزی با ماه محرم اظهار داشت: هم پیام واقعه عاشورا و هم پیام راهپیمایی 13 آبان، استکبارستیزی و مقابله با ظلم است و ما این همزمانی را به فال نیک می‌گیریم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار