با هدف ارتقای خدمت رسانی به کودکان و دانش آموزان استثنایی، تفاهم نامه مرکز تحقیقاتی درمانی دیابت با اداره آموزش و پرورش استثنایی امضا شد.
کد خبر: ۱۲۳۰۴۰
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۰ 03 November 2015

به گزارش تابناک یزد،مدیر مرکز تحقیقاتی درمانی دیابت یزد با اعلام این خبر افزود: این تفاهم نامه با اهداف متعدد از جمله انجام تحقیقات بالینی و ارتقای سطح پژوهشی و درمانی، ارتباطات سازمان یافته علمی- پژوهشی، خدمت رسانی به دانش آموزان وکودکان استثنایی، برگزاری دوره های آموزشی در زمینه سلامت برای کودکان استثنایی، حمایت مادی و معنوی از این افراد و افزایش توانمندی علمی و شاغلین فرهنگی در مدارس استثنایی به امضا رسید.

 

محمد رضا آقایی افزود: در راستای این تفاهم نامه مقرر گردید تا یک بانک اطلاعاتی از وضعیت سلامتی بیماریهای متابولیک و غدد دانش آموزان تهیه و طرحهای پژوهشی و غربالگری بیماری دیابت، غدد و ژنتیک برای دانش آموزان و والدین آنها در مرکز تحقیقاتی درمانی دیابت انجام گرد.

وی تصریح کرد:ارائه خدمات تشخیصی درمانی و پژوهشی و خدمات مشاوره ژنتیک به همراه تسهیلات برای دانش آموزان استثنایی و والدین آنان در مرکز تحقیقاتی درمانی دیابت یزد از دیگر مفاد این تفاهم نامه نیز است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار