فرمانده انتظامی یزد از دستگیری فردی خبر داد که 120 میلیارد ریال از شهروندان یزدی کلاهبرداری کرده بود.
کد خبر: ۱۲۵۷۸۲
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۴ 08 November 2015

به گزارش تابناک یزد،سردار ایرج کاکاوند گفت: با توجه به دریافت خبری مبنی بر کلاهبرداری فردی 28 ساله از شهروندان و متواری بودن وی از شهر یزد به مکانی نامعلوم، دستگیری وی به ماموران اداره عملیات ویژه پلیس آگاهی ارجاع داده شد.

وی ادامه داد: با شروع تحقیقات پلیسی مشخص شد که این متهم با انجام مانورهای متقلبانه و با معرفی خود به عنوان وارد کننده لوازم یدکی خودرو و همچنین خرید و فروش سکه و طلا، مبالغ بسیار زیادی را از شهروندان کلاهبرداری کرده و متواری شده است.
این مسئول افزود: تلاش و پیگیری های ماموران اداره آگاهی ادامه داشت تا اینکه ردپایی از متهم در تهران به دست آمد و لذا برای دستگیری وی هماهنگی های لازم با مقام قضائی انجام شد.
کاکاوند ضمن اشاره به اخذ نیابت قضائی گفت: با ورود ماموران پلیس به تهران، متهم که دارای چندین مخفیگاه بود به طور مداوم محل اختفای خود را تغییر می داد تا سرانجام با تلاش شبانه روزی کارآگاهان پلیس، دستگیر و به استان یزد انتقال داده شد.
کاکاوند ادامه داد: متهم در بازجویی های اداره پلیس به کلاهبرداری از شهروندان به بهانه های مختلف از جمله واردات لوازم یدکی خودرو، خرید و فروش سکه و طلا و غیره اعتراف کرد.
وی گفت: متهم با فریب تعدادی از شهروندان و همچنین معرفی خود
به عنوان فرد بانفوذ و صاحب منصب، تعدادی از مالباختگان را از طریق اخذ وام بانکی و واریز به حساب خودش در ازای پرداخت سود و سرمایه گذاری در کار تجاری فریب داده است.
رئیس پلیس استان یزد ضمن اشاره به این موضوع که بیش از 20 تن از مالباختگان به پلیس آگاهی مراجعه و از این کلاهبردار طرح شکایت کردند افزود: با دستور مقام قضائی و با قرار قانونی مناسب، متهم روانه زندان شد.
فرمانده انتظامی استان یزد با بیان اینکه یکی از شیوه های این کلاهبردار این بوده که همیشه تعدادی سکه طلا در خودرو خود و در مقابل دید مالباختگان قرار می داده تا اعتماد آنها را به خود جلب کند یادآور شد: شهروندان به افرادی که وانمود می کنند با سرمایه گذاری بسیار کم و اندک سود بالایی پرداخت خواهند کرد به هیچ وجه اعتماد نکنند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار