معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد گفت: ضروری است در برگزاری برنامه‌های بزرگداشت سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی به سمت برنامه‌های خلاقانه و نو گام برداریم.
کد خبر: ۱۳۱۴۱۸
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۵ 18 November 2015

به گزارش تابناک یزد،محمدعلی طالبی در نشست ستاد بزرگداشت سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران اظهار داشت: پیروزی انقلاب اسلامی بزرگترین واقعه ایران است و برای این انقلاب و حفظ دستاوردهای آن شهدای بسیاری را در دفاع مقدس و دیگر عرصه‌ها تقدیم کرده‌ایم.

وی ادامه داد: با پیروزی انقلاب اسلامی جهانیان دریافته‌اند که صحنه مشارکت مردم در تعیین سرنوشت خویش تجلی یافته و برنامه‌های ویژه بزرگداشت پیروزی انقلاب باید عرصه تبلور، اعتماد، همدلی، هماهنگی و مشارکت حداکثری مردم باشد.

طالبی افزود: ایام‌الله دهه فجر متعلق به گروه خاصی نیست و به همه مردم ایران تعلق دارد و لازم است برنامه‌های بزرگداشت پیروزی انقلاب اسلامی شکل عمومی‌تری به خود گیرد تا اقشار مختلف مردم خود را در اجرای این برنامه‌ها سهیم و شریک بدانند.

معاون استاندار یزد با بیان اینکه لازم است مفاهیم انقلاب و دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی ایران برای نسل نوجوان و جوان به شایستگی تبیین شود، تصریح کرد: در این زمینه دچار مشکلاتی هستیم و نسل جوان ما با مفاهیم عمیق آن دوران کمتر آشنا هستند و لازم است با در نظر گرفتن ویژگی‌های این نسل، دستاوردهای انقلاب به آنها معرفی شود.

این مسئول عنوان کرد: برنامه‌های بزرگداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی باید برای مردم جذاب و نشاط آفرین باشد زیرا در این صورت امکان حضور و مشارکت مردم در برنامه‌ها افزایش خواهد یافت.

طالبی در بخش دیگری از سخنان خود به همزمانی مراسم بزرگداشت سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری اشاره کرد و اظهار داشت: در آن زمان فضای عمومی کشور یک فضای انتخاباتی است که برای ما هم فرصت و هم تهدید تلقی می‌شود.

وی ادامه داد: از این جهت این همزمانی برای ما فرصت است که می‌توانیم از ظرفیت ایام‌الله دهه فجر برای اعتماد سازی در جامعه و جذب مشارکت حداکثری مردم برای حضور آنها در انتخابات استفاده کنیم.

معاون استاندار یزد ادامه داد: از جهت دیگر این تقارن می‌تواند برای ما تهدید تلقی شود زیرا ممکن است عده‌ای با سوء استفاده از این فضا بخواهند به بهره‌برداری‌های خاص تبلیغاتی دست بزنند که مسئولان نباید اجازه فراهم شدن چنین فضا و بستری را به سوء استفاده کنندگان بدهند.

وی اظهار امیدواری کرد: با ایجاد یک فضای همدل بر پایه وحدت و انسجام ملی، بتوان مراسم بزرگداشت سی و هفتمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را که با شعار تداوم اقتدار و عزت انقلاب اسلامی در پرتو ولایتمداری و همدلی و همزبانی دولت و ملت همراه شده، به نحو مطلوب و با شکوه هر چه بیشتر برگزار کنیم.

طالبی همچنین بر توجه ویژه به نسل جوان و نوجوان در اجرای این برنامه‌ها تاکید کرد و افزود: تلاش ما باید در اجرای برنامه‌ها، آگاه‌سازی و نشاط آفرینی برای این قشر باشد.

به گزارش فارس، در این جلسه هر یک از اعضای بیست و یک کمیته تخصصی ستاد بزرگداشت سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به بیان دیدگاه‌های خود در زمینه برگزاری باشکوه برنامه‌های ایام دهه فجر در استان یزد پرداختند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار