معاون سیاسی ،امنیتی و اجتماعی استاندار یزد گفت: کاهش بسیاری از شاخص های جرائم مواد مخدر در این استان نشان دهنده فعالیت های مسئولانه و مستمر نیروی انتظامی و تعامل دستگاه های قضایی، امنیتی، اطلاعاتی و انتظامی یزد است.
کد خبر: ۱۳۴۰۹۲
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۴ - ۰۶:۳۴ 24 November 2015

به گزارش تابناک یزد،محمدعلی طالبی  در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر یزد با تاکید بر تدوین برنامه های عملیاتی در مبارزه جدی با مواد مخدر در این استان را ضروری خواند و افزود: وظایف همه دستگاه های اجرایی و نظارتی استان یزد باید در حوزه مبارزه با مواد مخدر دقیق مشخص شود.

وی ادامه داد: بررسی نقاط ضعف و قوت دستگاه های محتلف اجرایی این استان در نحوه مدیریت مبارزه با مواد مخدر از امور مهمی است که باید مورد بررسی و نظارت قرار گیرد .
این مسئول خاطر نشان کرد: برای تحقق اهداف در مبارزه با مواد مخدر باید ستاد نظارت بر اجرایی شدن طرح نقشه راه پیشگیری از اعتیاد در سطح این استان تشکیل و وظایف محوله را انجام دهند .
طالبی ، اولویت بندی طرح های مبارزه با مواد مخدر در استان یزد را یک ضرورت ذکر کرد که ستاد نظارت و دستگاه های مرتبط باید ماموریت های محوله رل برای اجرایی شدن برنامه ها انجام دهند .
معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی یزد تاکید کرد: افزایش کشفیات مواد مخدر سالجاری در این استان نشانه فعالیت های جدی نیروی انتظامی استان و همکاری مردم و مسئولان است .
طالبی بهره گیری از ظرفیت سازمان های مردم نهاد در یزد در راستای مدیریت و کنترل طرح مبارزه با مواد مخدر را مورد تاکید قرار داد و خواستار استفاده از آنها در اجرای برنامه ها شد .
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار