- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد بر توجه همگان به اجرایی شدن فریضه امر به معروف ونهی از منکر در جامعه تاکید کرد.
کد خبر: ۱۳۵۹۸۶
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۶ 27 November 2015

به گزارش تابناک یزد،آیت الله محمدرضا ناصری در خطبه های نمازجمعه شهر یزد به برخی آیات و روایات درباره اهمیت امر به معروف و نهی از منکر در جامعه اشاره و اظهارکرد: همگان در قبال اجرایی شدن این فریضه مسئول هستند.

وی ادامه داد: حضرت امام حسین (ع) هدف از فلسفه قیام تاریخ ساز خود را تحقق امر به معروف و نهی از منکر ذکر کرد؛ لذا همه باید برای اجرایی شدن آن بکوشند.
امام جمعه یزد تاکید کرد مسئولان اجرایی در انجام این وظیفه بزرگ الهی بسیار نقش دارند و باید مردم و مدیران همه در تحقق این فریضه پیشگام باشند.
ناصری با تسلیت اربعین حسینی گفت: باید راه و مرام حضرت امام حسین (ع) را شناخت و برای عمل به وظایف دینی و انسانی تلاش کرد.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد در ادامه به اهداف دنیای استکبار بخصوص آمریکا در منطقه و جهان اشاره و بر هوشیاری دربرابر توطئه های آنها تاکید کرد.
ناصری گفت: خوی استکباری قدرت های شیطانی و آمریکایی ها ادامه دارد و هدف آنها سلطه بر کشورهای مستقل عالم است؛ بنابراین نباید تسلیم مطامع آنها شد.
وی به برگزاری کنفرانس با حضور کشورهای صادرکننده گاز در ایران اشاره کرد و آن را برای تصمیم گیری ها و برنامه ها در زمینه این انرژی مهم بسیار سودمند دانست.
امام جمعه یزد به اهمیت فعالیت کشورهای صادرکننده گاز اشاره و بر هوشیاری در حفظ منافع موجود برای تحقق اهداف عالیه کشور تاکید کرد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار