کد خبر: ۱۳۸۵۹۴
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۴ - ۰۲:۳۳ 03 December 2015
یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: دولت روحانی یک مأموریت تاریخی دارد که از رأی مردم صیانت کند و نگذارد کاه انتخابات ضعیف باشد.

به گزارش «تابناک یزد»، نشست «معمای اسفند» با حضور ابراهیم اصغر زاده و محمدرضا خاتمی در دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی دانشگاه تهران برگزار شد.

در ابتدای این مراسم اصغر زاده با اشاره به مبارزه ‌های مردم ایران برای استقرار قانون اظهار کرد: در تمام مراحل بعد از مشروطیت مردم ایران برای قانون قیام کردند و این قانون خواهی هم در انقلاب اسلامی وجود داشت.
وی ادامه داد: این چه معنی دارد که یک عده فکر کنند از ما بهتران هستند و به خدا نزدیک‌ترند و به خودشان اجازه بدهند که در برابر قانون بایستند و بدون شناسنامه در برابر اتفاقات گردن فرازی کنند.

این نماینده سابق مجلس شورای اسلامی گفت: آیا واقعا مملکت نیاز به لباس شخصی دارد؟ نظام نیازی ندارد که یک عده در خیابان راه بیافتند و به سخنرانی حمله کنند و در مقابل دولت مشروع و قانونی بی نظمی ایجاد کنند.

 وی تأکید کرد: لباس شخصی‌ها یک پارازیت در نظام قانونی هستند. دولت آقای روحانی در مقابل نیروهای پارازیت که می‌خواهند انتخابات سالم را مخدوش کنند چه کاری می‌خواهد انجام دهد؟


آنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار