جمعی از فرهنگیان استان یزد روز شنبه با حضور در مقابل استانداری این استان، برآورده شدن مطالبات خود از سوی مسوولان را خواستار شدند.
کد خبر: ۱۳۸۹۲
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۲:۲۵ 14 March 2015
به گزارش تابناک یزد،خبرگزاری رسمی دولت خبر داد که این عده خواهان اجرای قانون هماهنگ پرداخت حقوق و توجه بیشتر به اوضاع معیشتی و رفاهی خود شدند.

اصلاح حکم های گارگزینی، پرداخت حق مسکن و لباس، اصلاح سیستم بیمه، پرداخت حق بازنشستگی معلمان و صدور مجوز برای فعالیت رسمی کانون های صنفی از دیگر خواسته های فرهنگیان است.

مدیر کل سیاسی و انتخابات استانداری یزد با حضور در میان فرهنگیان گفت: هفته گذشته تعدادی از نمایندگان معلمان استان به استانداری دعوت و مشکلات خود را مطرح کردند که به استاندار و وزارت کشور منعکس شد.

سعید عبداللهی افزود: با این حال برخی از خواسته های شما از کانال استان قابل تامین نیست و باید از طریق دولت و مجلس، روند خود را طی کند.

وی با بیان اینکه ما مطالبات شما را دسته بندی کرده و وظیفه خود می دانیم آن را به مسوولان منعکس کنیم از حاضران خواست تا تعدادی را از میان خود انتخاب تا طی نشستی با استاندار، مسائل آنها پیگیری شود.

حضور فرهنگیان در این محل پس از ساعاتی با آرامش کامل به پایان رسید .

فرهنگیان یزدی دهم اسفند ماه نیز برای اعلام مطالبات خود در محل آموزش و پرورش استان حاضر شده بودند.

سایت اصلاح طلب یزدان نیوز هم نوشت:جمعی از معلمان شهر یزد که تعداد آنان به 500 نفر می رسید، صبح امروز در اعتراض به وضعیت معیشتی خود در مقابل ساختمان استانداری یزد تجمع کردند. معلمان دهم اسفندماه نیز در مقابل ساختمان اداره کل آموزش و پروش استان یزد تجمع کرده بودند.

بنابر گزارش های واصله تعدادی از معلمان امروز در اعتراض به وضعیت معیشتی خود سرکلاس های درس حاضر نشده اند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار