معاون سیاسی و امنیتی استاندار یزد از رشد 20 درصدی فعالیت سازمان‌های مردم‌نهاد در استان یزد خبر داد.
کد خبر: ۱۴۰۰۹۷
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۱ 06 December 2015

به گزارش تابناک یزد،محمدعلی طالبی، در جلسه رئیس سازمان محیط‌زیست با مسئولان تشکل‌های مردم‌نهاد استان یزد با اشاره به فعالیت تشکل‌های مردم‌نهاد در طول دو سال گذشته و رشد چشمگیر و فعال شدن تعداد زیادی از آنها اظهار داشت: اقدامات خوبی در زمینه تشکل‌های مردم‌نهاد انجام شده و میزان فعالیت آنها از رشد 20 درصدی برخوردار بوده است.

وی با اشاره به برگزاری جلسات متعدد در استانداری با تشکل‌های مردم‌نهاد عنوان کرد: این جلسات اغلب در حوزه‌های آسیب‌های اجتماعی، زیست‌محیطی، حاشیه‌نشینی و ... بوده است.

طالبی از اعلام آمادگی چند تشکل مردم‌نهاد برای انجام طرح‌های تدوین شده در حوزه‌های یاد شده خبر داد و افزود: تشکل‌های مردم‌نهاد به تدریج نقش خود به عنوان بازوی قوی دولت را اجرا خواهند کرد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار یزد، بر اهمیت آموزش به اعضای این تشکل‌ها تاکید کرد و بیان داشت: یکی از راهبردهای استانداری در زمینه تشکل‌های مردم‌نهاد، برگزاری کارگاه‌های آموزشی برای اعضای این تشکل‌ها در زمینه‌های مختلف بوده است.

طالبی تاکید کرد: نگاه در استان بر این بود که تشکل‌ها را در کنار خود داشته باشیم و از ظرفیت آنها برای برطرف کردن مشکلات و تحقق خواسته‌های مردم و پیش‌برد اهداف دولت استفاده کنیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار