آخرين جلسه شوراي اداري شهرستان يزد مطرح شد:
آخرين جلسه شوراي اداري شهرستان يزد با حضور نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه يزد،‌ نماينده مردم شريف شهرستان هاي يزد و اشكذر در مجلس شوراي اسلامي، فرماندار و مديران ادارت و نهادهاي شهرستان يزد برگزار شد.
کد خبر: ۱۴۰۸۳
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۵ 15 March 2015
در شهرستان هر اقدامي براساس برنامه و با توجه به اولويت ها صورت مي گيرد
به گزارش تابناک یزد،‌ محمود شاكري شمسي، فرماندار يزد در جلسه شوراي اداري شهرستان يزد گفت: از ابتداي سال تاكنون سعي داشتيم تا با ايجاد فضاي آرام و تعامل با افراد و گروه ها مختلف در راستاي رفع مسائل و مشكلات مردم گام برداريم.

فرماندار يزد با اشاره به اينكه ادارات شهرستان يزد در سال 93 براساس نيازها نسبت به ارائه برنامه و نقشه راه اقدام كرده اند اظهار داشت: در شهرستان هر اقدامي براساس برنامه و با توجه به اولويت ها صورت مي پذيرد و معتقديم اگر سازماني برنامه نداشته باشد در رسيدن به اهداف و چشم انداز خود دور خواهد ماند.

وي تأكيد كرد: مديران شهرستان بايد برنامه هاي ادارات خود را براي سال 94 تا اواسط فرودين ماه به فرمانداري اعلام و تا پس از جمع بندي نهايي به استان فرستاده شود.

عالي ترين مقام اجرايي شهرستان يزد استفاده از خرد جمعي را از ديگر رويكردهاي فرمانداري يزد در سالجاري برشمرد و خاطرنشان كرد: توجه به نظرات كارشناسان و تشكيل كارگروههاي تخصصي در رفع مسائل و مشكلات لازم و ضروري است، ‌لذا از اينرو در چند ماه اخير سعي داشتيم تا با تشكيل كارگروه هاي مختلف، اتاق فكر و نيز استفاده از خردجمعي بسياري از برنامه هاي را به پيش ببريم.

فرماندار يزد در بخشي ديگر از سخنان خود با اشاره به در پيش بودن ايام تعطيلات نوروز و آغاز سفرهاي ميهمانان نوروزي از نقاط مختلف كشور به يزد گفت: خوشبختانه از چند ماه گذشته ستاد خدمات سفر در شهرستان يزد تشكيل شده و با توجه به برگزاري جلسات اقدامات قابل قبولي توسط دستگاه هاي ذيربط به ويژه شهرداري شهرهاي شاهديه، حميديا، زارچ و يزد صورت گرفته است.

شاكري شمسي همچنين اضافه كرد: آموزش و پرورش نيز علي رغم كمبود امكانات، در زمينه اسكان مسافران و تجهيز مدارس اقدامات خوبي را انجام داده است.

فرماندار يزد با اعلام اينكه شرايط براي حضور مردم در عرصه هاي مختلف بايد فراهم شود اظهار داشت: دولت تدبير و اميد در صدد واگذاري اموري است كه مرتبط به خود مردم است لذا مديران بايد شرايط را براي حضور مردم تسهيل نمايند.

شاكري شمسي با اشاره به برگزاري انتخابات مجلس شوراي اسلامي و مجلس خبرگان رهبري در سال آينده افزود: حق الناس بودن رأي مردم و رعايت اصل بي طرفي  از مهمترين وظايف مجريان انتخابات و مديران براساس جايگاه حقوقي آنها مي باشد.

فرماندار يزد در پايان اضافه كرد: قطعاً فرمانداري يزد براي برگزاري انتخابات باشكوه نيازمند همراهي و همكاري دستگاه هاي اجرايي شهرستان مي باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار