مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری یزد گفت: مقوله کتاب و کتابخوانی در روستاها مورد توجه جدی قرار گرفته و طرح روستای دوستدار کتاب نیز بر همین اساس اجرایی شده است.
کد خبر: ۱۴۱۲۷۴
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۴ - ۰۶:۵۰ 08 December 2015

به گزارش تابناک یزد،هادی مقیمی،در مراسم تجلیل از خادمان نشر کتاب و روستاهای برگزیده دوستدار کتاب استان یزد اظهار داشت: در سال گذشته 10 روستای دوستدار کتاب در کشور معرفی شدند که روستای ابراهیم آباد اشکذر در استان یزد در زمره این 10 روستا بود.

وی بیان کرد: رویکرد جدیدی در دولت تدبیر و امید اتخاذ شده که در این رویکرد، مقوله کتاب و کتابخوانی مورد توجه جدی و ویژه قرار گرفته و طرح روستاهای دوستدار کتاب نیز در همین راستا اجرایی شده است.

مقیمی یادآور شد: در بستر فرهنگ، هنر و اندیشه است که برنامه ما نیز در عرصه عمرانی به نتیجه می‌رسد و به طور قطع توجه به کتابخوانی می‌تواند حتی در آبادی و عمران روستاها نیز اثرگذار باشد.

مقیمی تاکید کرد: آگاهی حاصل از مطالعه به پروژه‌های عمرانی، مسائل اجتماعی و فرهنگی نیز کمک می‌کند.

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری یزد خاطرنشان کرد: در سال جاری برای بهره‌گیری بیشتر از توان روستاییان، شورای مشورتی تصمیم روستایی به عنوان اتاق فکر تشکیل شده که این شورا دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری یزد را یاری خواهد کرد.

در این مراسم از 11 روستای برتر دوستدار کتاب در استان یزد با حضور معاون سیاسی و امنیتی استاندار، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد و مدیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی استان یزد تجلیل شد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار