معاون استاندار یزد با اشاره به اینکه خانه‌های بهداشت مهمان شهرها و محل سکونت اتباع بیگانه تقویت شود، گفت: اطلاع‌رسانی در زمینه آمادگی خانواده‌ها نسبت به آنفلوانزا انجام شود.
کد خبر: ۱۴۲۷۲۳
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۳ 11 December 2015

به گزارش تابناک یزد،محمدعلی طالبی در نشست پیشگیری از شیوع آنفلوانزا در یزد، با اشاره به اهمیت مراقبت در مراکزی از جمله خوابگاه‌های دانشجویی، اظهار داشت: به نظر می‌رسد باید مراقبت روی مهمان شهرها از طریق تقویت خانه‌های بهداشت انجام شود.

وی خاطرنشان کرد: مسئولان علوم پزشکی به صورت روزانه هم آمار مشکوک و هم آمار قطعی در این زمینه را به استانداری بدهند تا بتوانیم مراقبتی در زمینه آمار داشته باشیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد با تاکید بر اینکه فرمانداران باید کار را با جدیت پیگیری کنند، گفت: اینکه ما آزمایشگاه ویروس‌شناسی نداریم نکته مهمی است که باید پیگیری شود و بتوانیم چنین امکانی را در یزد داشته باشیم.

طالبی خاطرنشان کرد: در بحث اطلاع‌رسانی هم نباید ناامنی را در ذهن جامعه به وجود آوریم و هم باید به حساس‌سازی ذهن خانواده‌ها بپردازیم.

حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمدجواد صداقت کشفی قائم مقام صدا و سیمای مرکز یزد هم در این نشست اظهار داشت: آموزش‌های رسانه‌ای هم در صدا و هم در سیما با هماهنگی دانشگاه علوم پزشکی انجام شده است.

قائم مقام صدا و سیمای مرکز یزد ادامه داد: اقدامات صدا و سیما کاملاً آموزشی بوده و همچنان اقدام به آموزش در این زمینه می‌کند.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار