نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری گفت: دانشگاه محل تاخت و تاز گروه های سیاسی نیست و باید از سخنرانی افرادی که در این مکان علمی به رقیبان خود توهین می کنند جلوگیری شود.
کد خبر: ۱۴۲۹۰۸
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۹ 11 December 2015

به گزارش تابناک یزد،آیت الله محمدرضا ناصری در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر یزد افزود: این افراد اگر می خواهند برای مردم و کشور مثمر ثمر باشند باید به جای تهمت و توهین به رقیبان انتخاباتی، مردم را به وحدت دعوت کنند و توانمندی های خود را نشان دهند.

وی با بیان اینکه عده ای در داخل کشور به دنبال ایجاد تفرقه و ناامیدی در بین مردم هستند، ادامه داد: افرادی که قصد فعالیت انتخاباتی دارند با برگزاری نشست هایی سیاسی در جمع مردم سخنرانی کنند.
امام جمعه یزد همچنین با اشاره به انتشار مطالب کذب در برخی رسانه ها و نشریات محلی این استان اظهار کرد: ابتدا به این رسانه ها تذکر می دهم و در صورت لزوم حقایق را مطرح خواهم کرد.
آیت الله ناصری افزود: رسانه باید مسائل را صادقانه به مردم بازگو کنند و از سیاست بازی و انتشار مطالب غیرمستند و تفرقه آمیز بپرهیزند.
خطیب جمعه یزد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اظهار نظر سخیف رجب طیب اردوغان رئیس جمهوری ترکیه درباره کشورمان گفت: ایران هیچگاه به دنبال تفرقه نبوده و اردوغان و برخی کشورهای حاشیه خلیج فارس نباید بازیچه دست دیگران شوند.
آیت الله ناصری افزود: مسیر تربیت و رسیدن به کمال و سعادت را پیامبران و انبیاء الهی به ما نشان می دهند و مردم نباید روانشناسان انگلیسی و آمریکایی و انسان های فاسد و بی بندبار را اسوه و الگوی خود قرار دهند؛ مسوولان فرهنگی نیز باید به این موضوع توجه داشته باشند.
وی با اشاره به سالروز شهادت آیت الله دستغیب و گرامیداشت یاد و خاصره این شهید محراب گفت: منافقان و دشمنان جمهوری اسلامی که از اسلام هراس دارند به چنین اقدام هایی روی آوردند.
امام جمعه یزد همچنین با اشاره به سنت حسنه وقف اظهار کرد: وقف عملی است که برای ما در برزخ و آخرت ماندگار خواهد بود و گذشته مان را جبران می کند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار