نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت: رای آحاد مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری مهم و یک ارزش است که باید از آن حفاظت شود.
کد خبر: ۱۴۴۲۷۰
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۰ 14 December 2015

به گزارش تابناک یزد،آیت الله محمدرضا ناصری  در جمع اعضای هیات نظارت بر انتخابات خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی یزد افزود: هدف اصلی از انتخابات که در کشور ما برگزار می شود خدمت به مردم است .

وی ادامه داد: باید توسط متولیان امر به این موضوع مهم پرداخته شود که خدمت به مردم و ایجاد وحدت کلمه باید همواره محور همه فعالیت ها در زمان انتخابات قرار گیرد .
امام جمعه یزد خاطر نشان کرد: تبلیغات انتخابات توسط کاندیداها باید بگونه ای رقم بخورد که به وحدت و همدلی آسیبی وارد نشود و شاهد وحدت بین مردم باشیم.
ناصری اظهار کرد: ایجاد تفرقه در طول سال و بخصوص در زمان انتخابات و موقع تبلیغات کاندیداها به هیچ وجه پسندیده نیست و باید همواره همه افراد بر محور حدت حرکت کنند .
وی خاطرنشان کرد: خدمت به مردم در سایه نظام مقدس جمهوری اسلامی توفیق و افتخار بزرگ محسوب می شود و مسئولان باید قدر این فرصت را برای خدمتگذاری بدانند .
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد اضافه کرد: راه عزت و سعادت در گرو وحدت کلمه ، حرکت در مسیر اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی و منویات مقام معظم رهبری است .
ناصری در ادامه به تحولات جهانی و منطقه ای و بخصوص توطئه های دنیای استکباری علیه امت اسلام و ملت قهرمان ایران در ابعاد مختلف اشاره و هوشیاری در برابر آنان را خواستار شد .
وی ادامه داد : جمهوری اسلامی ایران به برکت خون های مطهر شهیدان و ولایتمداری آن تنها کشوری است که روی پای خویش ایستاده و در سطح منطقه بسیار تاثیر گذار و بازیچه دست مستکبران قرار نگرفته است .
امام جمعه یزد به فعالیت داعش و سایر گروه های تکفیری در منطقه علیه مسلمانان اشاره و آنها را عوامل استکبار برای ضربه زدن به اسلام ناب محمدی (ص) ذکر کرد .
ناصری به ورود ترکیه به خاک عراق طی روزهای اخیر اشاره و آن را برای حمایت از داعش و تکفیری ها ذکر کرد و خواستار بیداری در مقابل توطئه های دشمنان شد .
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار