کد خبر: ۱۴۵۱۶۴
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۵ 15 December 2015

به گزارش تابناک یزد،میزان تسهیلات به طرحهای روستایی در استان یزد تعیین شد .

مدیر کل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری یزد گفت: ارائه تسهیلات برای طرح های روستایی با استقرار واحدهای تولیدی در روستاهای استان یزد تعیین شد.
هادی مقیمی افزود: شرکت‌های دارای بیست تا بیست وچهار نفر عضو می‌توانند بعد از تامین چهل ‌درصد سرمایه، تا سقف هفتصد وپنجاه میلیون تومان به صورت تسهیلات دریافت کنند.
وی گفت : شرکت‌های دارای بیست وپنج تا چهل ونه نفر عضو نیز با تامین چهل درصد سرمایه مورد نیاز طرح‌های تولیدی، مشمول دریافت شصت درصد باقیمانده سرمایه تا سقف یک میلیارد تومان تسهیلات می‌شوند.
مقیمی همچنین سقف تسهیلات پرداختی به شرکت‌های دارای پنجاه تا نودو نه نفر عضو را دو ‌میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: شرکت‌های دارای صد تا صد وچهل ونه عضو نیز می‌توانند با تامین سی وپنج درصد سرمایه، تا سقف دو میلیارد تومان تسهیلات دریافت کنند.
وی گفت : سقف تسهیلات تعیین شده برای شرکت‌های دارای صدو پنجاه نفر تا صد ونودو نه نفر عضو نیز با تامین بیست وپنج درصد سرمایه، چهار ‌میلیارد تومان تعیین شده است.
مدیر کل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری یزد با اشاره به پرداخت تسهیلات به شرکت‌های دارای بیش از دویست نفر عضو با تامین بیست درصد سرمایه، گفت: تسهیلات پرداختی به این شرکت‌ها، سقف ندارد.
وی اشاره کرد کارمزد این تسهیلات سه درصد است و دوره بازپرداخت اقساط این تسهیلات نیز از سه تا پنج سال تعیین شده و این طرح‌ها تا ده سال از پرداخت مالیات و عوارض معاف هستند.
صداو سیما
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار