فرماندار مهریز گفت: همکاری مردم و مسئولان در اجرای برنامه های مختلف فرهنگی و آموزشی بسیار موثر است و دولت از آن حمایت می کند .
کد خبر: ۱۴۶۲۸۲
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۶ 17 December 2015

به گزارش تابناک یزد،سید محمد رستگاری در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان افزود: نقش مردم و خانواده ها با اولیای مدارس و فرهنگیان نقشی موثر و تعیین کننده در انجام برنامه های مختلف است .

وی با قدردانی از اعضای شورای آموزش و پرورش مهریز بخاطر انجام برنامه های مختلف تاکید کرد: ظرفیت های خوبی در این شهرستان در بخش های مختلف وجود دارد که باید از آنها بهره گرفت .
فرماندار مهریز به برخی مناسبت های شمسی و قمری اشاره و اظهار داشت: برنامه ریزی برای بزرگداشت ایام مهم سال در حوزه فرهنگی و علمی و آموزشی باید توسط شورای آموزش و پرورش صورت گیرد.
رستگاری به لزوم برنامه ریزی و تمهیدمقدمات لازم برای برگزاری گرامیداشت هفته شوراهای آموزش و پرورش ، برنامه ریزی برای گرامیداشت هفتم دیماه سالروز تشکیل نهضت سوادآموزی ونهم دیماه روز بصیرت ومیثاق امت با ولایت تاکید کرد .
فرماندار شهرستان مهریز گفت: فعالیت های عمرانی در کنار برنامه های فرهنگی و پرورشی امر مهم و اثر بخش و مورد تاکید است که باید با جدیت پیگیری های شایسته بعمل آید .
رستگاری گفت: باید نسل جوان و دانش آموزان در زمینه تربیت دینی و همچنین در جریان مسائل مختلف قرار داد و زمینه ارتقای فرهنگی و علمی و آموزشی آنها را فراهم نمود .
در این جلسه مدیر آموزش و پرورش مهریز و اعضا به طرح نظرات خود پرداختند .
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار