معاون سوادآموزی اداره‌کل آموزش‌وپرورش استان یزد گفت: مسابقه کشوری طرح «کتابت قرآن» بین سوادآموزان نهم دی ماه در یزد برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۵۲۸۸۴
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۱ 27 December 2015

به گزارش تابناک یزد،مرآت امین‌الرعایا، معاون سوادآموزی اداره‌کل آموزش‌وپرورش استان یزداظهار کرد: همزمان با هفته سوادآموزی از پنجم لغایت 11 دی ماه برنامه‌های متنوعی در استان یزد اجرا می‌شود.

وی ادامه داد: پنجم و ششم دی ماه به ترتیب روز سوادآموزی، تبلیغ، رسانه‌های جمعی و سوادآموزی و مشارکت همه جانبه نامگذاری شده که بازدید مدیرکل و اعضای شورای پشتیبانی سوادآموزی استان از کلاس‌های سوادآموزی از مهم‌ترین برنامه است.

امین‌الرعایا هفتم دی ماه را نیز روز سوادآموزی و پیوند با ولایت، هشتم دی ماه روز سوادآموزی و تحکیم خانواده برشمرد و افزود: دیدار با آیت‌الله ناصری، نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه یزد، تجلیل از فعالان سوادآموزی، دیدار مدیرکل با پیشکسوت‌های نهضت سوادآموزی از جمله برنامه‌های این دو روز است.

وی با اشاره به اینکه روز چهارشنبه نهم دی ماه روز سوادآموزی و آموزش قرآن مجید نامگذاری شده است اظهار کرد: مسابقه کشوری طرح «کتابت قرآن» برای اولین بار بین سوادآموزان برگزار خواهد شد.

معاون سوادآموزی اداره‌کل آموزش‌وپرورش استان یزد افزود: در این مسابقه کتاب‌های قرآن از دست‌نویس سوادآموزان در هشت جلد تهیه خواهد شد که چند نسخه به حرم ائمه و یک نسخه به مقام معظم رهبری و همچنین تعدادی هم به موزه اهدا خواهد شد.

وی ادامه داد: روز پنج شنبه 10 دی روز سوادآموزی و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و 11 دی ماه روزسوادآموزی و ترویج نماز نامگذاری شده است و غبار رویی قبر مطهر شهید صدوقی، آغاز مسابقه نشریه دیواری با موضوع سوادآموزی در بین دانش‌آموزان استان، ایجاد غرفه تبلیغی و ترویجی در محل نماز جمعه از دیگر برنامه‌های هفته گرامیداشت نهضت سواد آموزی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار