معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد بر نقش مشارکت بخش خصوصی در توسعه رشته های مختلف ورزشی تاکید کرد و گفت: این استان در همه رشته های ورزشی ظرفیت و توانایی رسیدن به موفقیت را دارد .
کد خبر: ۱۵۵۸۹۴
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۲ 02 January 2016

به گزارش تابناک یزد،محمدعلی طالبی در آیین قدردانی از کادرفنی و بازیکنان تیم فوتبال ساحلی مقاومت گلساپوش یزد افزود: برای تحقق این موفقیت ها به برنامه ریزی ، همکاری دستگاه های مختلف اجرایی و بخش خصوصی نیاز است .

این مسئول تاکید کرد: اگر تعامل دستگاه های اجرایی استان در ورزش با حضور بخش خصوصی شکل بگیرد شاهد افزایش موفقیت ها خواهیم بود که نمونه بارز این موفقیت را می توان باشگاه و تیم مقاومت گلساپوش یزد ذکر کرد که با برنامه ریزی و حضور خوب بخش خصوصی محقق شده است .
وی خاطرنشان کرد: ایجاد زمینه برای مشارکت بخش خصوصی با همکاری دستگاه های مختلف موجب تحول و شکوفایی ورزش در تمامی رشته ها است .
معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد همچنین با تبریک قهرمانی تیم مقاومت گلساپوش یزد بر تداوم برنامه ها و استمرار توفیق آنها تاکید کرد .
همچنین در این مراسم مدیر کل ورزش و جوانان ، مدیرکل صدا و سیما و رییس هیات فوتبال استان یزد در خصوص اهمیت ورزش و لزوم برنامه ریزی و همکاری جدی دستگاه های مختلف تاکید کردند .
تیم فوتبال ساحلی مقاومت گلساپوش یزد در فصل جاری رقابت ها در لیگ برتر برای نخستین مرتبه قهرمان ایران شد .
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار