کد خبر: ۱۵۸۱۶۳
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۵ 05 January 2016

به گزارش تابناک یزد،مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد از برگزاری برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری در ایام الله دهه فجر در این استان با رويكردهايي جديد خبر داد.


به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا) – منطقه يزد، "علی غیاثی ندوشن" در نشست با انجمن‌ها و موسسات فرهنگی و هنری استان یزد که به مناسبت هرچه باشکوه برگزار شدن ایام الله دهه فجر برگزار شده بود، اعلام کرد: امیدافزایی، همدلی و همزبانی و مردمی بودن برنامه‌های فرهنگی و هنری رویکرد جدید کمیته فرهنگی و هنری ستاد دهه فجر استان یزد است.

وی همچنین خواهان استفاده بهینه ازظرفیت و پتانسیل موسسات فرهنگی و انجمن های استان شد و گفت: امسال با همکاری انجمن هاو موسسات فرهنگی استان یزد سعی خواهد شد كه برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری برگزار شود.

مدیر کل ارشاد در ادامه، برگزاری جشنواره تئاتر فجر، جشنواره شعر طنز و جشنواره هنرهای تجسمی را از مهمترین برنامه‌های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد در اين ايام اعلام کرد.

غیاثی ندوشن در ادامه برگزاری شب شعر، نمایشگاه کتاب، اجرای تئاتر و غيره را از دیگر برنامه‌هاي این اداره کل عنوان کرد.

گفتني است؛ در این نشست هریک از اعضا نیز پیشنهادات و نظرات خود را در خصوص هرچه باشکوه تر برگزار شدن برنامه‌های فرهنگی و هنری در ایام الله دهه فجر بیان کردند
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار