کد خبر: ۱۶۰۸۷۹
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۴ - ۰۳:۴۹ 10 January 2016

به گزارش «تابناک یزد»، کاظم انبارلویی عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی و سردبیر روزنامه رسالت در مصاحبه با نشریه رمز عبور درباره فتنه بعدی و زمان آن پیش بینی کرده و درباره میرحسین نیز اظهارنظر کرده است.

انبارلویی با اشاره به این که حوادث سال 88 کار سیا بود با پیش گویی تحولات بعدی کشور می گوید: "به هر حال، دو آشوب و فتنه را در دوران انقلاب تجربه کردیم که یکی 18 تیر 1378 و دیگری خرداد 1388 بود یعنی به فاصله ده سال اتفاق افتاد و صاحب نظران پیش بینی می کنند در سال 1398 هم چنین آشوبی خواهیم داشت. یعنی پروژه عملیاتی سیا در ایران ده ساله است".

انبارلویی درباره میرحسین نیز می گوید:" این احمق ها در 16 آذر امسال شعار می دادند: "اگر امام زنده بود موسوی تنها نبود" آن ها نمی دانند اگر امام زنده بود همان روز اول نفس این ها را قطع می کرد. امام با نوه خودش سید حسین چه کرد؟ با آقای منتظری چه کرد؟ کسی به خیابان بیابد و بگوید "مرگ بر اصل ولایت فقیه و بتواند نفس بکشد؟ اصلا این طور نیست. ما تابع ولی فقیه زمان هستیم. زمام امام از ایشان اطاعت می کردیم ولو اینکه اعتقاد ما راجع به یک مقوله سیاسی با امام متفاوت بود. الان هم از ولی فقیه اطاعت می کنیم. می گوید برو می رویم می گوید بایست می ایستیم می گوید بیا عقب، عقب می رویم و گر این اطاعت از ولی امر را از انقلاب بگیرید دیگر چیزی از انقلاب نمی ماند".

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار