کد خبر: ۱۶۲۰۲۴
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۳ 11 January 2016
به گزارش تابناک یزد،مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: به منظور احداث و تکمیل راه بین استانی اصفهان و یزد نیاز به اعتباری بالغ بر ۴۰ میلیارد ریال است.

حجت الله غلامی اظهار داشت: محور روستایی بیاضه ـ حاجی آباد به عنوان یک راه فرعی درجه یک در شهرستان خور و بیابانک واقع شده که روستای بیاضه را در استان اصفهان به روستای حاجی آباد در استان یزد متصل می‌کند.

وی افزود: شهرستان خوروبیابانک در شرقی‌ترین منطقه اصفهان واقع شده که با استان‌های خراسان جنوبی، یزد و سمنان همجوار است و به همین منظور احداث محور بیاضه ـ حاجی آباد به عنوان یک محور بین استانی نقش مهمی در زمینه ارتباط جاده ای ایفا می کند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان تصریح کرد: این محور به طول ۲۸ کیلومتر در استان اصفهان در حال احداث است که با تامین اعتبارات لازم پیش بینی می‌شود تا پایان سال به بهره‌برداری برسد .

وی بیان داشت: ۹ کیلومتر از این مسیر آسفالت شده و ۱۹ کیلومتر باقیمانده نیز در حال انجام است .

غلامی ادامه داد: این محور، یک محور بین استانی است که تاکنون ۲۰ میلیارد ریال در آن هزینه شده و برای تکمیل و انجام آسفالت سطحی آن ۲۲ میلیارد ریال دیگر اعتبار مورد نیاز است .

وی گفت: میزان حجم خاکبرداری این پروژه ۶۴ هزار مترمکعب و میزان حجم خاکریزی آن ۱۱۵ هزار متر مکعب بوده که در کل محور ۲۵ دستگاه پل آب‌رو احداث شده است.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار