کد خبر: ۱۶۳۹۰۰
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۵ 15 January 2016
 به گزارش تابناک یزد، نماینده ولی فقیه در استان یزد با اشاره به اینکه آل‌سعود بازیچه دست استبکار در منطقه است، گفت: مسئولان سعودی به دنبال تحقق اهداف رژیم صهیونیستی هستند.
 آیت‌الله محمدرضا ناصری در گردهمایی اعضای شورای هماهنگی فعالیت‌های قران و عترت جامعه کارگری یزد اظهار داشت:  مسئله فراگیری، آموزش و حفظ قرآن به مانند هدایت کردن به سوی راهی است که در آن کمال، سعادت دنیا و آخرت در آن وجود دارد.

وی ادامه داد: در جامعه مادی امروز از انسان‌ها به عنوان یک ابزار پیشرفت استفاده می‌شود و بین انسان کارگر یا ماشین و دیگر ابزارهایی که از آن برای منافع خودشان کار می‌کنند تفاوتی قائل نمی‌شوند.

نماینده ولی فقیه در استان یزد با اشاره به اینکه این تعبیر در بین مارکسیست‌ها، کمونیست‌ها و لیبرال‌ها دارند، گفت: آنها سعی می‌کنند که ماشین را پیشرفته‌تر کنند تا از وجود کارگر بی‌نیازتر شوند و استفاده ابزاری را از ماشینی بکنند که برای آنها زیاد هزینه نداشته باشد.

ناصری افزود: در مقابل این نگاه، انسان به انسان‌های زحمتکش و کسانی که مقرب پروردگار هستند و باید خود و جامعه را بسازند، اهمیت بسیار زیادی قائل شده است.

امام جمعه یزد خاطرنشان کرد: به همین دلیل اگر قرآن در جوامع مختلف کارگری، اداری و آموزشی ما وارد شود و فرزندان و جوانان ما با معانی و مفهوم قرآن آشنا شوند، می‌توانند عزت خود را حفظ کنند.

وی گفت: ما به وسیله قرآن کریم می‌توانیم عزت، ارزش‌ها و انسانیت خود را حفظ کنیم اما در مقابل امروز فضاهای مجازی سعی می‌کنند انسان را به خوی حیوانی هدایت کنند و از دستیابی به مفاهیم قرآن کریم دور کنند.

نماینده ولی فقیه در استان یزد عنوان کرد: این خواسته غربی‌هاست که ما در ایران عمر و وقت خود را تلف کنیم و نتوانیم با استفاده از عقلی که خداوند در اختیار ما گذاشته به کمال و رشد انسانی و صنعتی برسیم.

ناصری با تاکید بر اینکه غرب به دنبال استفاده ابزاری از دیگر کشورهاست و امثال آل سعود هم به همین صورت بازیچه غرب قرار گرفته‌اند، گفت: آنها برای اینکه ایران لطمه بخورد، نفت را ارزان کرده‌اند و هم به خودشان ضربه زدند و هم اموال مسلمانان را به تاراج برده‌اند.

امام جمعه یزد افزود: آل‌سعود در حال تحقق اهداف صهیونیست‌ها در منطقه هستند و با ایجاد جدایی در بین مسلمانان و ایجاد جنگ‌های خونین و ترور‌های مختلف ظالمانه، بیش از همه به خودشان ضربه وارد می‌کنند.

وی به ادعاهای صهیونیست‌ها و آل‌سعود در ارتباط با مقابله با جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: همین قرآن است که ما را از چنین دسیسه‌هایی نجات می‌دهد و ما به وسیله احکام قرآن کریم استقلال بدست آورده‌ایم.

نماینده ولی فقیه در استان یزد خاطرنشان کرد: مجامع مختلف کارگری باید به آموزش مفاهیم قرآن کریم به کارگران و خانواده آنها اهتمام بیشتری داشته باشند که استکبار نتواند با برنامه‌های خود مردم را از قرآن دور کنند.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار