کد خبر: ۱۶۴۷۳۹
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۹ 17 January 2016

به گزارش تابناک یزد، نماینده ولی‌فقیه با اشاره به توجه ویژه مردم استان یزد به بازسازی عتبات عالیات و حضور در مراسم پیاده‌روی اربعین، گفت: مستند عملکرد استان یزد در بازسازی عتبات عالیات تولید شود.


 آیت‌الله محمدرضا ناصری در دیدار با مسئولان ستاد عتبات عالیات و مسئولان ستاد اربعین استان یزد با اشاره به اهمیت ایجاد زائرسرا در کربلا، به ارادت مردم سامرا به اهل بیت(ع) و زائران امامین عسگریین، اظهار داشت: یک زمانی در سامرا علمای بزرگی در آنجا حضور داشتند و زائران ایرانی زیادی به شهر سامرا سفر می‌کردند.

وی خاطرنشان کرد: مسئولان صدا و سیما باید یک طرحی را برنامه‌ریزی کرده و اکیپی را به عتبات عالیات اعزام کنند و از مجموع کارهایی که در عتبات انجام شده مستند کاملی تولید کنند.

نماینده ولی فقیه در استان یزد خاطرنشان کرد: در این مستند می‌تواند فعالیت‌هایی که در زمینه بازسازی حرم امامین معصوم(ع)، صحن‌ها، فعالیت‌های انجام شده توسط مسئولان و مردم یزد برای پیاده‌روی اربعین و دیگر اقدامات انجام شده را به تصویر کشید.

ناصری تصریح کرد: باید با مسئولان عراقی به صورت رسمی هماهنگی‌های لازم در این زمینه انجام شود که این اکیپ کارت رسمی داشته باشند و کسی نتواند مزاحم کار آنها شود.

امام جمعه یزد با اشاره به توجه ویژه مردم و خیران به بازسازی عتبات عالیات، گفت: این مستند می‌تواند به مردم عملکرد ستادهای بازسازی عتبات عالیات را نشان دهد.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار