معاون تهذیب حوزه علمیه استان یزد گفت: دوازدهمین دوره آشنایی با اهداف روحانیت ویژه متقاضیان دائم تلبس در حوزه علمیه استان یزد برگزار می شود.
کد خبر: ۱۶۵۴۰۱
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۸ 18 January 2016

به گزارش تابناک یزد،حجت الاسلام رضا دهقانی نژاداظهار داشت: دوازدهمین دوره آشنایی با اهداف روحانیت ویژه متقاضیان دائم تلبس از چهارشنبه 7 بهمن 94 در مرکز مدیریت حوزه علمیه استان یزد برگزار می شود.

معاون تهذیب حوزه علمیه استان یزد گفت: این دوره طی چهار روز و در روزهای چهارشنبه 7 بهمن 94 و پنجشنبه 8 بهمن 94 و هفته بعد یعنی روز های چهارشنبه 14 بهمن و 15 بهمن 94 برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: با توجه به این که این دوره با حضور طلاب استان یزد برگزار خواهد شد، لذا به دلیل مشکلات طلاب شهرستان برای رفت و آمد به گونه ای برنامه ریزی کرده ایم که این دوره در کوتاه ترین زمان ممکن به پایان برسد.

حجت الاسلام دهقانی نژاد با بیان این که این دوره طی 30 جلسه برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: موضوعات اخلاق، احکام، عقاید، تجوید و تبلیغ توسط اساتید مجرب در این دوره تدریس خواهد شد.

معاون تهذیب حوزه علمیه استان یزد تصریح کرد: برای کلاس های اخلاق این دوره از آیت الله ناصری نماینده ولی فقیه در استان یزد، استاد انوری، حجت الاسلام و المسلمین سید کاظم مدرسی امام جمعه بخش مرکزی یزد و حجت الاسلام و المسلمین معزالدینی امام جمعه موقت یزد برای تدریس دعوت شده است.

وی تاکید کرد: متقاضیان شرکت کننده در دوره تلبس باید در کلیه کلاس ها به صورت منظم شرکت کنند و غیبت بیش از سه جلسه در کلاس ها به منزله انصراف از دوره تلقی می شود.

 حجت الاسلام دهقانی نژاد گفت: در پایان این دوره از طلاب شرکت کننده در دوره امتحان کتبی گرفته خواهد شد و کسانی که حدنصاب مشخص را کسب کنند در ادامه باید در مصاحبه شفایی شرکت به عمل آورند.

وی یادآور شد: طلاب متقاضی شرکت در این دوره تا تاریخ 5 بهمن ماه 94، فرصت دارند با مراجعه به سایت تهذیب حوزه علمیه استان یزد به آدرس WWW.YAZD-TAHZIB.IR اقدام به ثبت نام کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 36224424 تماس حاصل نمایند.

حوزه نیوز

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار