در آخرین بازی مرحله نیمه نهایی لیگ برتر کشتی پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای کشور تیم خراسان جنوبی در یک رقابت خانگی بر ثامن‌الحجج (ع) یزد غلبه کرد و به جمع فینالیست‌ها پیوست.
کد خبر: ۱۶۷۶۰۲
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۰ 22 January 2016

به گزارش تابناک یزد،در هفتمین هفته از سری مسابقات، لیگ‌ برتر کشتی پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای کشور امروز تیم خراسان جنوبی در زورخانه موسی بن جعفر (ع) بیرجند میزبان تیم ثامن‌الحجج (ع) یزد بود.

نماینده خراسان جنوبی که با کسب 264 امتیاز به صدر گروه (ب) لیگ برتر صعود کرده بود، در حالی به مصاف میهمان خود رفت که تیم ثامن‌الحجج (ع) یزد قعرنشینی گروه (الف) مسابقات را یدک می‌کشید.

تیم خراسان جنوبی با اقتدار کسب مجموع امتیاز 273 بر 255 در مقابل نماینده یزد به پیروزی رسید و به عنوان آخرین تیم به جمع فینالیست‌های لیگ برتر کشتی پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای کشور پیوست و تیم ثامن‌الحجج(ع) یزد نیز در گروه بازنده‌ها رفت تا برای کسب عناوین ششم تا دهم تلاش کند.

لیگ برتر تیمی زورخانه‌ای کشور، در مرحله مقدماتی با شرکت 10 تیم در 2 گروه آغاز شد و تیم‌های مقاومت اصفهان، هیئت البرز، هیئت کرمان و کاشی کاژه کرمانشاه و خراسان جنوبی به مرحله فینال این رقابت‌ها صعود کردند و باید 15 بهمن ماه جاری در بیرجند برای کسب قهرمانی با یکدیگر رقابت کنند.

احسان افلاکی، مصطفی دلاکه، رضا یوسفی شمیران، ابوالفضل ایوبی تبار، علی قمری، جواد حق‌جو، ناصر نادعلی، سروش جواهری و حسین عجم با مرشدی محمدرضا حسن‌پور به سرپرستی علی سنگکی اعضای تیم خراسان جنوبی در این رقابت‌ها بودند.

کادر اجرایی هفتمین هفته مسابقات لیگ برتر کشتی پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای کشور که به میزبانی خراسان جنوبی برگزار شد را حاج رضا قدیانی رئیس انجمن زورخانه‌ای کشور به عنوان ناظر فدراسیون، سیدحسن سبزواری رئیس کمیته فنی فدراسیون به عنوان سرپرست فنی، مسعود ملکی دبیر کمیته فنی فدراسیون به عنوان عضو فنی، سعید شمس کلاهی به عنوان سر داور، مهدی روشنی  و کوروش عباسی به عنوان داور، مهندس پورعباس به عنوان متصدی الکترونیک و مهدی شاکری به عنوان روابط عمومی بر عهده داشتند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار