فرماندار خاتم گفت: این شهرستان علاوه بر کشاورزی و دامپروری در حوزه گردشگری و صنعت از فرصت‌ها و ظرفیت‌های بالایی برخوردار است.
کد خبر: ۱۷۲۱۳۰
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۲ 30 January 2016

به گزارش تابناک یزد،محمد زاده‌رحمانی در نشست شورای اداری شهرستان خاتم که با حضور استاندار یزد برگزار شد، ضمن گرامیداشت فرا رسیدن ایام‌الله دهه فجر اظهار کرد: در دولت تدبیر و امید با نگاه عدالت‌محور استاندار یزد و مسئولان استان شاهد توسعه متوازن در مناطق مختلف به ویژه شهرستان‌های محروم و کم‌برخوردار هستیم.

وی خاطرنشان کرد: توزیع اعتبارات باید همراه با عدالت و به صورت متوازن بوده و به گونه‌ای نباشد که به یک شهرستان اعتبارات بیشتر و به شهرستان‌های دیگر به دلایل مختلف از جمله دور بودن از مرکز استان، اعتبارات کمتری تخصیص یابد.

زاده‌رحمانی افزود: با تلاش مسئولان شهرستان خاتم و توجه خبرنگاران و اهالی رسانه استان، این شهرستان در دو سال اخیر بیشتر مورد توجه مسئولان قرار گرفته و همدلی مردم نیز برای توسعه شهرستان خاتم در تمام حوزه‌ها با مسئولان شهرستان افزایش یافته است.

فرماندار خاتم تصریح کرد: این شهرستان با وجود کمبود اعتبارات در حوزه‌های مختلف فرهنگی، ورزشی و آموزشی با جذب کمک خیران و کمک بسیج سازندگی توانسته است حرف‌های بسیاری برای گفتن داشته باشد.

وی ادامه توسعه راه‌های خاتم در مسیر مروست، هراورجان و هرات، احداث مرکز بهداشتی درمانی و راه‌آهن برای این شهرستان را خواستار شد.

امام جمعه هرات نیز در این جلسه ضمن تبریک فرا رسیدن سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی گفت: ضروری است دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی ایران و انقلاب اسلامی در حوزه‌های مختلف برای مردم تبیین شود.

حجت‌الاسلام جعفری افزود: امروز به برکت خون شهیدان و رهبری مدبرانه مقام معظم رهبری، انقلاب اسلامی ایران در نزد جهانیان شناخته شده و با این انقلاب زمینه رشد استعدادهای مردم و تعالی جامعه فراهم شده است.

به گزارش فارس، توجه به امور زیربنایی، احداث راه‌آهن و جاده‌های مواصلاتی و کمبود اعتبارات، توجه به حوزه بهداشت و درمان، احداث مرکز درمانی و کنترل آب‌های زیرزمینی با نصب کنتور هوشمند و برخورد با چاه‌های غیرمجاز از جمله مسائل و مشکلاتی بود که برخی از اعضای شورای اداری شهرستان خاتم، آنها را با استاندار یزد مطرح کردند.

در پایان این جلسه، از علیرضا قره‌چاهی مدال‌آور نقره کشتی آزاد کشور و مجتبی دهقان دارنده مدال برنز دانشجویان کشور در رشته تکواندو با اهدای لوح تقدیر تجلیل شد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار