کد خبر: ۱۷۲۸۲۷
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۴ 31 January 2016

به گزارش تابناک یزد،تيم آرمان اردكان 20 امتيازي كه هم‌اكنون در جايگاه متزلزل هشتم جدول رده‌بندي بازي‌ها قرار دارد و شكست در بازي اين هفته مقابل ثامن الحجج مشهد مي‌تواند، اردكاني‌ها را از صعود به مرحله پلي‌آف بازدارد.

 هفته بیستم لیگ برتر والیبال مردان امروز یکشنبه بازدهم بهمن ماه با برگزاري پنج دیدار پیگیری می‌شود و شش تیم تلاش‌های خود را برای کسب پنج سهمیه باقی‌مانده پلی آف خواهند کرد.

تاکنون تیم‌های بانک سرمایه، پیکان تهران و شهرداری اورمیه صعودشان به مرحله پلی آف قطعی شده است و در انتهای جدول نیز تیم‌های گوهر کویر زاهدان، آلومینیوم المهدی هرمزگان و بازرگانی جواهری گنبد دیگر امیدی برای صعود به مرحله پلی آف ندارند و تنها شش تیم باقی مانده، در این هفته برای پنج سهمیه پلی آف تلاش خواهند کرد.

يكي از تيم‌هاي مدعي سهميه پلي‌اف، تیم ثامن الحجج خراسان است كه امروز در مصاف خانگي با آرمان ورزشی اردکان در سالن مهران مشهد تلاش خواهد كرد تا براي كسب جواز حضور در مرحله پلی آف، پيروز ميدان باشد.

البته آرمان اردكان نيز علي‌رغم باخت هفته قبل خود مقابل بانك سرمايه، هنوز هم اميدوار به صعود از پلي آف است ولي اگر مغلوب شود یک گام دیگر از حضور در جمع هشت تیم برتر و پلی آف دور خواهد شد و جبران اين باخت قطعاً در دو هفته آینده این رقابت‌ها بسیار سخت خواهد شد.

ديدار امروز آرمان و ثامن الحجج را محمد شاهمیری و محمدرضا کاویان سوت خواهند زد و خلیل یگانه مجد ناظر بازي خواهد بود.

در ديگر بازي‌هاي اين هفته بازرگانی جواهری گنبد با پیکان تهران، کاله مازندران با بانک سرمایه، شهرداری تبریز با شهرداری ارومیه و سایپای تهران با آلومینیوم المهدی هرمزگان ديدار خواهند كرد كه البته دیدار ششم این هفته نيز روز جمعه دوم بهمن ماه برگزار شد كه متین صالحین ورامین سه بر صفر گوهر کویر زاهدان را از پیش رو برداشت.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار