کد خبر: ۱۷۵۶۲۲
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۰:۵۹ 06 February 2016
به گزارش تابناک یزد، علی اکبر جوانفکر در یادداشتی در دولت بهار نوشته: لطافت طبع در دنیای سیاست معمولا جای چندانی ندارد و کمتر دیده و شنیده می شود و شاید به همین دلیل است که چهره سیاستمداران اغلب به صورتی عبوس و درهم کشیده و شاید هم طلبکارانه در رسانه های ارتباط جمعی به تصویر در می آید.
در این میان ویژگی های منحصر به فرد دکتر احمدی نژاد، رئیس جمهور سابق را از سایر عناصر اهل سیاست متمایز می سازد که از جمله این خصوصیات "لطافت طبع و طنز گویی” وی در بیان مطالب است و خبرنگاران رسانه های ارتباط جمعی بارها این طنزپردازی دکتر احمدی نژاد را تجربه کرده اند.
از جمله این طنزگویی ها، پاسخ دکتر احمدی نژاد به خبرنگاری بود که روز گذشته در حرم امام خمینی ره از برنامه های آینده دکتر احمدی نژاد پرسید و او در پاسخ گفت: بله قرار است بعد از تجدید بیعت با آرمانهای امام، با حضور در مزار شهدای هفت تیر و شهیدان رجایی و باهنر به آنها ادای احترام کنم و سپس به دفتر کارم بازگردم .

امروز نیز خبرنگار یکی از رسانه های ارتباط جمعی از دکتر احمدی نژاد پرسید که چه توصیه ای به نامزدها دارید؟ پاسخ ایشان نیز چنین بود: نامزدی خوب است. نامزدها هم در دوره نامزدی همدیگر را دوست داشته باشند و هم پس از ازدواج همدیگر را دوست داشته باشند.

خبرنگار در ادامه تاکید می کند که منظورم نامزدهای انتخابات است و دکتر احمدی نژاد در پاسخ تصریح می کند که در این باره صحبت نمی کند. صداقت و امانت داری از ویژگی های یک رسانه ارتباط جمعی است.
شایسته بود خبرنگار محترم عین سوال و جواب را منتشر می کرد نه آنکه سوال اول را حذف کند و پاسخ این سوال را جایگزین پاسخ به سوال دوم خود نماید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار