کد خبر: ۱۷۷۷۴۴
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۹ 08 February 2016
به گزارش تابناک یزد،معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد با اشاره به اهمیت توجه به بانوان و امور مربوط به آنها در برنامه‌ریزیهای کوتاه مدت و بلند مدت، گفت: زمینه‌های افزایش مشارکت اجتماعی بانوان در یزد فراهم شود.

 محمدعلی طالبی  در جشن بانوی انقلاب که به مناسبت بزرگداشت دهه فجر در یزد برگزار شد، با اشاره به اهمیت نقش بانوان در پایداری انقلاب اسلامی اظهار داشت: فضای ایجاد شده برای فعالیت و مشارکت بانوان به هیچ عنوان قابل مقایسه با دوره قبل از انقلاب نیست.

وی با اشاره به اهمیت مشارکت عمومی اقشار مختلف جامعه به ویژه بانوان در عرصه‌های مختلف گفت: نگاه مثبت دولت تدبیر و امید به ضرورت استفاده از ظرفیتهای انسانی نظام اسلامی ایران، بیانگر امیدواری در راستای حضور بیشتر بانوان در صحنه‌های مختلف سیاسی، اجتماعی و فرهنگی است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد گفت: همدلی بانوان در راستای رسیدن به اهداف عالی نظام اسلامی، از دیگر ضرورتهای اجرایی تدوین برنامه‌های بلند مدت در عرصه‌های مختلف است.

طالبی افزود: فعالیت بانوان در عرصه‌های مخلتف فرهنگی، هنری، علمی و پژوهشی از جمله اولویتهای برنامه‌ریزی در راستای ارتقای راهکارهای توسعه استان یزد محسوب می‌شود.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار