کد خبر: ۱۸۲۹۱۰
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۷ 17 February 2016

به گزارش تابناک یزد، رئیس ستاد انتخابات استان یزد با تشریح روند کاری ستاد انتخابات استان یزد گفت: ۶۶۵ هزار و ۵۰۴ نفر در یزد واجد شرایط رای دادن هستند.


 محمدعلی طالبی در نشست خبری با اصحاب رسانه استان یزد با اشاره به اینکه روند فعالیت ستاد انتخابات استان یزد از مهرماه امسال آغاز شد اظهار داشت: هیئت نظارت تعداد 100 نفر از کاندیداهای مجلس شورای اسلامی در یزد را تایید صلاحیت کردند که با انصراف تعدادی از داوطلبان و جابجاییهای انجام شده، این تعداد در حال حاضر، 93 نفر است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد در ارتباط با تعداد کاندیداهای مجلس شورای اسلامی به تعداد حوزه انتخابیه، گفت: 38 نفر از کاندیداها در حوزه انتخابیه یزد، اشکذر، بخش ندوشن و دهستان سورک، 30 کاندیدا در حوزه انتخابیه مهریز، ابرکوه، خاتم، بهاباد و بافق، 19 کاندیدا در حوزه انتخابیه تفت و میبد و همچنین 6 کاندیدا هم در حوزه انتخابیه اردکان فعالیت می‌کنند.

رئیس ستاد انتخابات استان یزد خاطرنشان کرد: به لحاظ کمی تعداد کاندیداهای مجلس شورای اسلامی در استان یزد به نسبت دوره قبل 150 درصد رشد داشته که بیشترین رشد مربوط به حوزه انتخابیه مهریز، ابرکوه، بهاباد، خاتم و بافق با 173 درصد و کمترین رشد مربوط به حوزه اردکان با 100 درصد رشد بوده است.

طالبی با اشاره به اینکه 665 هزار و 504 نفر در استان یزد واجد شرایط رای دادن هستند، گفت: در حوزه انتخابیه یزد و اشکذر 405 هزار و 679 نفر، حوزه انتخابیه مهریز، بهاباد، بافق، خاتم و ابرکوه 121 هزار و 293 نفر، حوزه انتخابیه تفت و میبد 86 هزار و 417 نفر و حوزه انتخابیه اردکان 52 هزار و 115 نفر امکان رای دادن دارند.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار