فرماندار خاتم از تعداد 26 هزار و 414 نفر واجد شرایط رای دادن در این شهرستان خبر داد و گفت: از این تعداد تعداد یکهزار و 127 نفر رای اولی هستند.
کد خبر: ۱۸۵۹۷۳
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۰ 23 February 2016

به گزارش تابناک یزد،محمد زاده رحمانی در جمع خبرنگاران افزود: مردم این شهرستان در انتخابات دور گذشته 85 درصد پای صندوق های رای رفته اند و در انتخابات مشارکت داشته اند.

وی ضمن اشاره به اینکه مسئولان شهرستان در آمادگی کامل جهت هر چه با شکوهتر برگزار شدن انتخابات پیش روی هستند اضافه کرد: آموزش های لازم به عوامل و کاربران شعب اخذ رای داده شده است.
این مسئول اظهار کرد: 20 شعبه اخذ رای در بخش مرکزی ، 16 شعبه در مروست که شامل 12 شعبه ثابت در بخش مرکزی ، 8 شعبه سیار و مروست نیز از این تعداد ١٣ شعبه ثابت و ٣ شعبه نیز سیار است که چهار حوزه از تعداد نامبرده برای رای دهی خواهران شامل دو حوزه در مروست و دو حوزه در بخش مرکزی می باشد.
رئیس هیات اجرایی انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: ما مجری بی طرف انتخابات هستیم و بخش اجرایی را برعهده داریم که بر اجرای هر چه بهتر آن نیز تلاش می کنیم.
وی اضافه کرد: در شعبه هایی که پیش بینی می شود همچون سالهای گذشته با ازدحام و شلوغی جمعیت روبرو شوند اعضای پای صندوق ها هفت نفر و ما بقی پنج نفر می باشند.
زاده رحمانی ادامه داد: جهت برگزاری انتخابات نیروی انسانی، تدارکات و پشتیبانی، وسیله ایاب و ذهاب، امکانات سخت افزاری و نرم افزاری به طور کامل آماده شده است.
فرماندار خاتم در پایان بر حضور گسترده مردم خاتم در روز انتخابات بهتر از سالهای گذشته تاکید و اظهار امیدواری کرد نتیجه این انتخابات سرافرازی جمهوری اسلامی و آبادانی و سازندگی کشور در سایه همدلی و همزبانی ملت و دولت باشد.
استان یزد با یک میلیون و 70 هزار نفر جمعیت در انتخابات مجلس خبرگان رهبری یک نماینده و در مجلس شورای اسلامی چهار نماینده دارد که برای رقابت در پنجمین دوره انتخابات خبرگان در استان دو نفر و برای انتخابات مجلس 93 نفر تایید صلاحیت شده اند.
براساس اعلام ستاد انتخابات استان تعداد واجدان شرایط رای دادن در استان 665 هزار و 504 نفر است.
حوزه انتخابیه مهریز شامل شهرستانهای خاتم ، ابرکوه ، بافق ، بهاباد و مهریز است.
پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی هفتم اسفند برگزار می شود.
شهرستان خاتم با 40 هزار نفر جمعیت در 240 کیلومتری جنوب مرکز استان یزد قرار گرفته است.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار