کد خبر: ۱۸۶۰۵۰
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۵ 23 February 2016
به گزارش تابناک یزد، سوسن صفاوردی، همسر محمدعلی رامین با انتشار نامه ای به رهبر انقلاب  از ردصلاحیت خود از سوی شورای نگهبان برای شرکت در انتخابات مجلس اعتراض کرد.

به گزارش نامه نیوز، در بخشی از نامه او می‌خوانیم: به کدام اسلام باید ملتزم بود؟ اسلامی که امیرالمومنین آن را فریاد می‌زد یا رفتاری که امروز با آن مواجه هستیم؟ جناب آقای علی مطهری در واکنشی نسبت به رد صلاحیت خودشان نامه ای به شورای محترم نگهبان نگاشتند که در آن به خوبی وجوه کیفی و حقوقی التزام عملی به اسلام را تشریح نمودند که امثال بنده نیز قطعا از آن مستثنی نیستیم. نتیجۀ عملی نامه ایشان تایید شدنشان شد و انشالله در ادامه نیز موفقیتشان با رای بسیار بالا در انتخابات خواهد بود؛ اما بنده در حالی این نامه را مینویسم که قطعا در انتخابات حضور نخواهم داشت و تنها به سبک سقراط یک گرافه به معنای کنش علنی یک شهروند در جهت خیر کل یک جامعه یا نظام مد نظر دارم.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
کوروش
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۱۵ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۴
بازی با کلمات کرده.خوب شرایط نداشتی.والله مردمم از ثروت آقازاده ها...که یهوو هست شگفت زدن ولی مث شما ها دسشون اینجور مواقع به دامن رهبر و ..نمی رسه..عجبا
علیرضا جوانبخت
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۳۵ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۵
اختلاف حساب دو میلیون یورویی پسرش یاسین رامین با هلال احمر ایران! که ریس هلال احمر در رسانه مطرح کرد و پاسخ پسرش در جواب شغل و ثروتش در مصاحبه ،با این عنوان که مردم ایران ثروتمند ستیز هستند بسیار شبیه جمله مادرش هست که خودش رو سرمایه نظام معرفی میکنه!
سعید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۰۹ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۵
تغاری بشکند ماستی بریزد-جهان گردد به کام....!
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار