فرماندار اردکان:
فرماندار اردکان گفت: 80 درصد از افراد واجد شرایط رای دادن در اردکان در انتخابات شرکت کردند.
کد خبر: ۱۸۹۵۱۸
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۲:۳۹ 29 February 2016
به گزارش تابناک یزد، حسین اسماعیلی اظهار داشت: مردم اردکان در این دوره از انتخابات حضوری پرشکوه و حداکثری در انتخابات داشتند و اکثر آنها در انتخاب نماینده خود نقش ایفا کردند.

وی با اشاره به اینکه در شهرستان اردکان، 52 هزار و 115 نفر واجد شرایط شرکت در انتخابات بودند، خاطرنشان کرد: در روز هفتم اسفند، 41 هزار و 784 نفر در انتخابات شرکت کرده و آرا خود را به صندوق انداختند.

اسماعیلی با بیان اینکه در حوزه انتخابیه اردکان، چهار کاندیدا با یکدیگر به رقابت پرداختند، عنوان کرد: از میان آنها محمدرضا تابش با 25 هزار و 571 رای برای پنجمین دوره متوالی وارد مجلس شورای اسلامی شد.

فرماندار اردکان یادآور شد: نماینده منتخب مردم اردکان، 64.46 درصد آرای مردم این شهرستان را از آن خود کرد.

وی ادامه داد: سیداکبر حسینی‌نژاد نیز با 12 هزار و 981 رای و محمدرضا فاضل‌پور با 720 رای در مکان‌های بعدی قرار گرفتند.

این مسئول با بیان اینکه یک شعبه اخذ رای مربوط به اقلیت دینی زرتشتیان نیز در اردکان مستقر بود، عنوان کرد: مشارکت اقلیت‌های مذهبی نیز در این انتخابات قابل توجه بود که با جمع‌آوری مجموع آرا اقلیت‌های زرتشتی از سراسر کشور، نماینده این اقلیت دینی نیز به مجلس راه یافت.

اسماعیلی همچنین حضور و مشارکت مردم این شهرستان در انتخابات مجلس خبرگان رهبری را نیز خوب ارزیابی کرد و بیان داشت: مردم اردکان 28 هزار و 209 رای به آیت‌الله ابوالقاسم وافی یزدی و 7 هزار و 285 رای به حجت‌الاسلام محمودرضا محصل همدانی دادند که با در مجموع در استان یزد آیت‌الله وافی یزدی با 328 هزار و 206 رای از مجموع شهرستان‌های استان یزد به مجلس خبرگان رهبری راه یافت.

به نقل از فارس، فرماندار اردکان ضمن قدردانی از حضور مردم و دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات در این شهرستان خاطرنشان کرد: در شهرستان اردکان انتخاباتی سالم و قانونمند برگزار شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار