فرماندار يزد:
مديران نواحي يك و دو آموزش و پرورش شهرستان به منظور هماهنگي برنامه هاي هفته بزرگداشت مقام معلم در شهرستان يزد با فرماندار يزد ديدار كردند.
کد خبر: ۲۰۲۴۱
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۳ 08 April 2015
هفته معلم شایسته برنامه ریزی شودبه گزارش تابناک یزد، محمود شاكري شمسي در اين ديدار كه با حضور معاون سياسي و اجتماعي فرمانداري نيز برگزار شد با تبريك سال جديد و تقدير از اقدامات صورت گرفته آموزش و پرورش در سال 1393 اظهار داشت: خوشخبتانه با تلاش هاي صورت گرفته،‌ استفاده از نظرات كارشناسان حوزه تعليم و تربيت، برنامه محوري و ... سال گذشته شاهد روند حركتي بسيار خوب و موفقيت آميزي در آموزش و پرورش شهرستان بوده ايم.

فرماندار يزد با بيان اينكه در سال جديد بايد به دنبال نوآوري و زمينه سازي براي بروز خلاقيت در آموزش و پرورش باشيم خاطرنشان  كرد: در سال 93 به بحث مشاركت اقشار مختلف مردم در نظام تعليم و تربيت در حوزه شهرستان بيش از پيش توجه شد، كه اميدواريم با تلاش مديران نواحي و همچنين مديران مدارس اين امر در سال جديد نمود بيشتري پيدا كند.

وي با اشاره به واگذاري مسئوليت دبيرخانه شوراي آموزش وپرورش شهرستان يزد به مديريت آموزش و پرورش ناحيه 2 خواستار پيگيري جدي تر مصوبات از سوي دبير جلسه شد.

رئيس شوراي آموزش و پرورش شهرستان يزد در ادامه با اشاره به در پيش بودن 12 ارديبهشت روز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و هفته بزرگداشت مقام معلم گفت:  هفته بزرگداشت معلم هر سال فرصتي مغتنم براي قدرداني از زحمات فعالان عرصه تعليم و تربيت است.

فرماندار يزد با تأكيد به اينكه برنامه هاي هفته بزرگداشت معلم در خور شأن و كرامت معلمان برگزار شود

تصريح كرد: فعالیت و مشاركت آحاد مردم جامعه جهت اجرای برنامه ها متناسب باشان والای معلم در اين هفته مهم و اثربخش است.

شاكري شمسي از آمادگی كامل فرمانداری براي همكاري و پيگيري اجراي برنامه هاي بزرگداشت اين هفته خبر داد و تأكيد كرد: بايد زمينه مشاركت را براي فعاليت ساير ادارات و نهادهاي دولتي و غيردولتي در برنامه هاي هفته بزرگداشت مقام معلم پر رنگ تر از سال گذشته فراهم آوريم.

در اين ديدار مديران نواحي يك و  دو آموزش و پرورش با ارائه ی گزارشی از اقدامات انجام شده، گردهمایی بزرگ معلمان وانتخاب معلمان نمونه را از برنامه های این هفته اعلام کردند و خواستار همکاری ادارات دراین خصوص شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار