مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان یزد گفت : هم اکنون 43پروژه آموزشی با مجموع 287 کلاس درس و 170میلیارد ریال اعتبار در این استان در دست ساخت است.
کد خبر: ۲۰۲۹۸۶
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۵ 28 March 2016

به گزارش تابناک یزد،حمیدرضا محمدی بابیان اینکه این تعداد پروژه آموزشی نیمه تمام خیری است اضافه کرد: برای تکمیل آن 250میلیارد ریال نیاز می باشدکه امیدواریم که این طرحها باتامین اعتبار به بهره برداری برسد.

وی افزود: در مجموع بیش ازیکهزار و600واحد آموزشی در استان وجود دارد که افزون 700 مورد معادل 30 درصد توسط خیرین ساخته شده است .
وی با بیان اینکه بیش از دو هزار خیردر این استان در امر مدرسه سازی باسازمان نوسازی مدارس همکاری دارند تاکید کرد: خیرین استان یزد سرامد خیرین کشور هستند و با وجود مشکلات اقتصادی سالهای گذشته اما همکاری خوبی با مجموعه آموزش و پرورش دارند.
این مسوول تصریح کرد: افزون یکهزار و 526 کلاس دراستان یزد نیاز به مقاوم سازی دارند که مطالعات آن انجام شده و در صورت تامین بودجه مقاوم سازی می شوند.
وی افزود: تمام مدارس استان تا پایان سال 96 به سیستم گرمایشی مجهز و بخاری های نفتی و گازی جمع آوری خواهند شد.
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس یزد درادامه خاطرنشان کرد: تا کنون بنیاد برکت هفت واحد آموزشی با ظرفیت 45کلاس درس باهزینه ای بالغ بر 25 میلیارد ریال در مناطق محروم شهرستانهای بافق، هرات و مروست خاتم ، ابرکوه و اشکذر و عقدا اردکان ساخته است.
هم اکنون 200 هزار دانش آموز در یکهزارو 500 مدرسه استان حصیل می کنند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار